BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, November 22, 2010

Keep Healthy :D

Semalam,



Farhan ada game dkt PBNS, tapi dibatalkan. Then, g jalan jalan dkt Parkson dgn mama and Farhan jea. Farees g hang dgn kwn dia, papa pulak teman atuk g ORCHARD. Aku and mama bosan gila time tu, then. Balek rumah jea kemas kemas, aku sapu and mop lantai. Mama vacuum carpet dkt living room * AYAT AKU SKEMA ;) HAHA, then aku cuci pinggan dkt dapur. Dah settle semua keje, Farhan ajak pa, ma & aku g jog dkt Kompleks Ampangan. Then, papa nak join. Tapi bila kita dah siap siap, papa tak jadi join. Sbb ada hal, okay then. Kiteorg g jog pada jam 06:00 p.m. HAHA, jalan jalan bberapa pusingan. Then, maen bola. HOHO, best gila. Then, brpeluh lah kan? Sumpah best, tu namenye SIHAT :D HAHA, thanks to someone yg dah tlg aku untuk masukkan goal! HAHA, kelakar gila.




p/s : Si baju HIJAU ;) That's me *WHOOOO

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.