BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 3, 2011

Go inside!

HAHA, semalam kemas rumah. Sapu lantai, then basuh lantai dkt luar. Aku, mama and Farees jea. Paan jog *FITNESS LAH TU -.- HOHO, then dlm bberapa minit tu aku dgr budak kecik meraung bagai nak gila. Aku puas carik suare tu, then rupa rupanya jiran aku. Kaum india, cucu dia yg meraung tu. Sbb dtinggalkan oleh ibunya, HAHA. Mak dia nak g kedai jea, kejap jea en? Takde 24 jam de -.- Degil gila budak tu wehh, oma dia suruh dia masuk, dia taknak. Then, oma dia pukul dia guna hanger. Aku pun stop buat keje, HAHA. Saksikan drama *WHOOOO siot jea. Then, oma dia dah bengang terus masuk. Dia biarkan cucu dia tu dkt luar, lpstu. Farees pandang budak tu then tnjuk isyarat diam, lpstu bantai ckp bahase INDIA. HAHA, taksangke aku adek aku mahir dlm bahase INDIA *angkuh taknak aja aku :P HOHO, mengong jea en? Then, time tu Farees tgh pgang pnyapu lidi. Dia action marah la kononnye en, dia bebel dkt budak kecik tu then campak pnyapu lidi kebwh. HAHA, lpstu Farees ckp dkt budak tu *GO INSIDE!!! mama dgr jea, then ckp *last last nenek dia pulak suruh kau GO INSIDE. HAHA, aku pecah perut lah en?


Dah lame sikit, budak tu punye kakak keluar then ajak adek dia yg meraung td tu g kedai. Time otw nak g kedai tu, budak tu marah Farees dgn brbahase INDIA *amek kau! HAHA, Farees pun ckp *Kau lawan yea? Siap kau! HOHO, tah pape jea Farees. Takde keje nak marah anak org *BONGOKKKK!




p/s : Farees budget bapak org -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.