BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, February 20, 2011

I don't mind.

Yeah, tadi tgh study. Then, mama Malis ckp dkt mama *Misha, kau taktau ke anak Rozi kene tumbuk dkt asrama MRSM Kuantan? Tadi paklong Jun baru call mak. Then, mama ckp *Yeke? Taktau pulak Misha. Kak, Ammar ade msg kakak? Then, aku jwb *Takde pun. Okay then, aku trkejut gile la en. Sbb semalam dia baru text aku ckp psl study. Then, tadi dia dah kene. Aduh, serious aku takcaye. Aku terus text dia, then dia ckp "I'm feeling a little dizzy." Okay then, aku tak ckp pun psl kene tumbuk tu. Pastu, dia ckp yg dia demam -.- Bila aku tanye, dia taknak ngaku pun. OMG, asal kau taknak story jea doe? Heihh -.- Takpe la, maybe ade sbb kau taknak bgtau aku. Anyway, take care. Anythng bgtau aku :)


p/s : I'm worry about U.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.