BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, March 12, 2011

Cool babe.

Hey dearest, HAHA. I'm feeling better now :) Nak cerita ni, esok aku g Rawang. Oh god! Rindu la aku dkt rumah and semua org. Semalam sch seperti biase, but tak belaja pun. Then, ptg tu I'm outing for a while :) Dgn sape doe? *Takpayah tau la en. HAHA, mama yg hantar. Saje nak chill ;p Best gila, HOHO. HAGS takde lah -.- Sbb dah fair maen bowling 2 game. Then, time tgh maen bowling tu. Trjumpa pulak dgn cikgu sch rendah, sumpah rindu!! Cikgu Shima and cikgu Shida :) Firstly, aku and si dia tgh pakai kasut bowling. Then, ade someone diri dkt depan aku. Dia pandang jea *CUAK DOE. HAHA, pastu aku pun pandang la en. Fuhh! Gila surprise, aku terus slm. Then, maen bowling dgn ZAQUAN ADHA :D *aku taktipu -.- HAHA, SIOT JEA WEHH! Dah abes maen bowling, jln jln. Then, ade bg somebenda dkt dia *power ayat aku en? HAHA, aku suruh dia mkn. Then, dia nak bwk tido. Up to U lah ok? ;)





p/s : Thanks to Aunty Ann yg telah membantu sy buat album :) Thanks to Madee and Eyman yg telah memaksa sy untuk pulang ke SMKSJ2 :) Thanks to lalalala yg telah balingkan bola bowling untuk sy at the second game ♥ Thanks to cikgu yg telah memberi sokongan pada sy :) THE SOUR CUPCAKES :P

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.