BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, September 1, 2011

Fighting :p

Yeah, first day raya tu okay lah. Hihi :p Malam tu tido dgn cousins. Best gilaa, dah lama tak tido ramai ramai mcmtu. Then, ayoi yg start main teka teki. Kitaorg main teka teki sampai pukul 2 am. HAHA, semua teka teki Ayoi merepek jeh. Buat sendiri, haha. Mmg pecah perut habis lah en. Contoh teka teki yg dia bg :-

- Akon kalau masuk islam apa nama dia?
jawapan : Penghawa dingin :D

- Apa nama adik Akon (penghawa dingin)?
jawapan : fan (kipas)

Mmg takada teka teki lain lah en? HAHA, siotttt. Second day raya pun okay jeee, but malam tu dah start demam. Taktau asal, sumpah tak larat. Alhamdulillah, now dah okay sikit. tadi pegi open house rumah wan teh, dgn mata layunyeee. ADOII, sabar jelah. Tak larat actually, tapi pegi jelah kan. Makan pun takada selera :'( Aku sakit perut, sakit badan, sakit pale. Need to rest.

Fight,
yeah. aku nak fight dgn cousin aku. dia PMR tahun ni. budak MRSM, haha. pandai wey, aku pun tetibe je rasa semangat. aku pun nak straight A's jugak kan, mana boleh dia sorang jeeee. Takapa, belum terlambat lg :)


p/s : I'm sick -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.