BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, October 29, 2010

Sweet ♥

Farees yg buat benda alah ni dkt dlm hp dia, it looks sweet ryte? Love it, HAHA. Time aku balik sch jea, bukak hp ada mms from Farees (adk aku) dia send gamba ni. Then, bila aku tanya. Dia ckp *Cantik kan kakak? Adk buat. HAHA, aku pun terharu habes doe. HAHA, walaupun takde nama aku pun dlm benda alah ni. HAHA, cuma aku suko pulak tgok drawer ni :) Thanks a lot adik.


Thursday, October 28, 2010

KAU dan KAU. hahahaha :D

Oi! Aku sukaa sch hari ni. Sumpah suka, HAHA. Aku suka sbb dpt pinjam buku KH & SEJ form 2 daripada adk Imanina :) HAHAHA, tu jea yg buat aku happy act :P Eh, ada lg aw. Aku happy sbb aku dah agak terror buat maths tadi (revision) Hopefully, aku dpt score A kali ni *gelak besar :D And, alhamdulillah puasa aku yg ke 3 dah pun selesai. Esok last, then baru lah boleh raya hari Sabtu kan? HAHA, mkn banyak banyak jom. Nak? hehehe, to Madee *Kau sabar yea, dia mmg emo sikit mula mula ni. Tapi, kau cayela. Lame lame nanti dia boleh terima, then dia takkan marah dkt kau. Bukan salah kau act, cuma kau jea yg lupa kan? Takpe, sabar kay? Syu takkan marah gila gila dkt kau. Cuma maybe dia syg dgn gamba tu, yg penting kau dah usaha carik gamba tu dgn Mas kan? Takpe, daripada kau buat tak tahu jea. To Ama *Kau sabar ek, aku phm sgt situation kau sekrg ni. Laki biasa lah tu kan, tapi aku pun geram jugak bila dgr mcm tu. HAHA, betul jugak ckp mama tu Ama. Kita saba jea, evendo kau dah puas saba kan? You're strong girl SAYANG :) Dia mmg cpt emo, then tak reti nak control pulak tu kan? Hmm, saba yea Ama. Aku ada ;) HAHA, Madee & Ama *Aku syg kau gila babun tahap cipan. HAHA

Wednesday, October 27, 2010

♥,


Whoooooo, sumpah aku suka dgn gambar ni ;) Sweet moments dkt sch rendah, aku rindu cikgu, rindu kelas, rindu toilet yg selalu aku maen air dgn kwn kwn, rindu lobby yg prnah aku dgn kwn kwn dance lgu Umbrella, rindu stage yg prnah aku and kwn kwn buat nasyid, rindu dkt tmpat yg selalu aku and kwn kwn lepak bwh tangga, rindu dkt padang yg prnah aku buat cheerleading time sports day, rindu dewan yg prnah aku menari tarian tradisional :'( Miss that time. HAHA, yg aku touching lebih lebih ni asl? HAHA, siot gila doe. Dah, tu semua aku dah sematkan dlm hati aku *cehh, ayat terror tu. HOHO, tadi dkt sch aku hantar buku text. Then, dpt buku text form 3. Aduh, serupa jea ada buku text. HAHA, next week baru exam. Aku dah nak ready, lg sikit jea nak kene buat revision. Alhamdulillah :)





p/s : wish me luck kay? Doakan aku, syg kau lah.

Monday, October 25, 2010

Abg Handsome *HAHA

Tadi dkt sch, ada sorg abg india ni usha aku. Dia form 3, HAHA :D Dia handsome, kemas, wangi. Aku and Madee tgh jln jln dkt sch, then. Abg handsome tu lalu dkt sebelah aku, and tegur aku *Hi.. HAHA, aku pun layan and ckp *Hi :) Madee yg dkt sebelah aku pun ckp *Dia ckp pe wehh? Usha kau eh? HAHA, aku pun *Yes, dia usha aku. Handsome doe, HAHA. Tapi abg handsome ni dia ada GIRLFRIEND budak class aku, HAHA. Madee nak ngadu dgn GF abg handsome ni aw, then aku dah cuak dah. HAHA, Madee pun trsebut name abg tu kuat kuat. HAHA, then GF dia pun pndang dgn pelik. Sumpah aku cuak, then aku pun buat buat bace buku jea. HAHA, nasib baek dia tak pk pape yg negative. Kalau tak, mati aku. HAHA, to Apes *Thanks sbb bg modul Geo :D HAHAHA
that's all.







p/s : kau.

Madly? :D

Semalam,




Pukul 08:15 aku call cikgu Nordina, then cikgu pun angkat fon.



Aku : As'kum cikgu.

Cikgu : Wa'slm, ni sape?

Aku : Ni sy, Farra la cikgu.

Cikgu : Farra mane yea? Farra Dhalia?

Aku : Yea cikgu, ni sy Farra Dhalia. Cikgu, kalau sy cancelkan g Kelantan tu boleh?

Cikgu : Laaa, knape?

Aku : Maaf la cikgu, sy ada hal la cikgu.

Cikgu : Penting sgt ke hal tu? Awk dah bayar kan?

Aku : Penting cikgu. Yea, sy dah bayar.

Cikgu : Oh, kalau penting takpe lah. Esok awk jumpa sy k? Sy nak bg duit.

Aku : Okay cikgu, terima kasih yea. As'kum.

Cikgu : Okay, wa'slm.

HAHA, dgn cikgu dah settle dah. Then, semalam jugak aku pujuk papa. Aku ckp yg aku tak nak g Kelantan, tu pun mama yg brjaya memujuk papa. HAHA, dua prob aku dah settle. Alhamdulillah, dpt jugak aku g jd beruk dkt BJ. HOHO, aku puasa hari ni dgn mama. Best gila puasa, rase RINDU nak puasa. Tu yg puasa ni ha ;)



p/s : Nak puasa seminggu boleh? -.-

Sunday, October 24, 2010

Oi! HAHA

NS mng wehh. HAHA, jom gegar BJ ramai ramai nak? *weeeeeee SUMPAH EXCITED. HOHO, tapi. Ada satu prob jea lg yg belum settle, tapi takpe lah. I'll try to settle that prob :D Hmm, to anybody *Jumpa aku dkt BJ aw ;) HAHA, bila dah jumpa tu tegur lah sekali. HAHA *gedik wehh :P It's so enjoyable. I'm thinking of 30 Oct 2010, angau ke aku ni ha? HAHA, tak saba pulak an. Kelantan pun Kelantan lah, pedulik apa aku. HAHA, ckp besar wehh. Dah, tu jea lah. See ya :)





p/s : Aku serious -.-

Saturday, October 23, 2010

Should? -.- Sumpah tak tahu!

Pale aku tgh serabut gila ni. Aku tak tahu nak g Kelantan ke tak nak 29th Oct 2010, 3 hari g sane. Dah la 30th Oct 2010 Bola Piala M'sia, hmph! Kelantan tu aku trpilih, ckgu pilih aku. Tapi aku dah anta surat tu, then bayar sekali. Aduh! Jealous doe sbb family g, takkan aku tak g sekali kot kan? Hmph! -.- Final tu bhaii, aku nak g final :'( Takpe, tadi aku dah discuss dgn mama. Mama ckp *Takpe kak, kalau NS dpt masuk final. Kakak tak payah g Kelantan, if tak dpt masuk. Kakak g jea Kelantan tu, then aku pun tanye mama balik *Okay, tapi ma. Kakak dah bayar duit Kelantan tu -.- Mcm mane? Hmph.. Then, mama jwb *Takpe kak, kire sedekah la tu k. Aku pun *Okay :) To Madee *I'm serious kay, aku mmg tak bleh nak miss bola ni la we. Nanti aku RINDU :( Seriously. Nanti kite g Genting ramai ramai yea :D Hmph! *KEPALA SERABUT GILA NAK MAMPUS. Anyway, aku nak tunggu result mlm ni. Hopefully, NS mng :) Aku tgh tgok cerite Cinta Kirana ni ha, nak tunggu Bola punye psl. Lg 7 minit *whoooo, gugur jantung aku wehh. HAHA



p/s : Aku dpt merasai kegilaan yg gila pluss gila pluss gila -.-