BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 28, 2010

KAU dan KAU. hahahaha :D

Oi! Aku sukaa sch hari ni. Sumpah suka, HAHA. Aku suka sbb dpt pinjam buku KH & SEJ form 2 daripada adk Imanina :) HAHAHA, tu jea yg buat aku happy act :P Eh, ada lg aw. Aku happy sbb aku dah agak terror buat maths tadi (revision) Hopefully, aku dpt score A kali ni *gelak besar :D And, alhamdulillah puasa aku yg ke 3 dah pun selesai. Esok last, then baru lah boleh raya hari Sabtu kan? HAHA, mkn banyak banyak jom. Nak? hehehe, to Madee *Kau sabar yea, dia mmg emo sikit mula mula ni. Tapi, kau cayela. Lame lame nanti dia boleh terima, then dia takkan marah dkt kau. Bukan salah kau act, cuma kau jea yg lupa kan? Takpe, sabar kay? Syu takkan marah gila gila dkt kau. Cuma maybe dia syg dgn gamba tu, yg penting kau dah usaha carik gamba tu dgn Mas kan? Takpe, daripada kau buat tak tahu jea. To Ama *Kau sabar ek, aku phm sgt situation kau sekrg ni. Laki biasa lah tu kan, tapi aku pun geram jugak bila dgr mcm tu. HAHA, betul jugak ckp mama tu Ama. Kita saba jea, evendo kau dah puas saba kan? You're strong girl SAYANG :) Dia mmg cpt emo, then tak reti nak control pulak tu kan? Hmm, saba yea Ama. Aku ada ;) HAHA, Madee & Ama *Aku syg kau gila babun tahap cipan. HAHA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.