BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 11, 2010

Let's partyy!

Pa, thanks for a BUNGA! ;)

HAHA, papa bg me bunga :D
MAWARKU :)


Tadi g balik kg Rembau dgn mak and mama pada jam 03:30 pm. Then, tlg org kg buat prsiapan for papa's cousin nak kawen 11/12/2010. Aku tlg mkn pulut kuning *ANDA JGN SALAH FHM hahahaha. No la, aku tlg masukkan tapai dlm bekas kecik jea. Tapi sambil tu cilok lah sekali en? :D Best tlg diaorg, dah tlg semua. Aku tunggu mak solat, then baru balik Seremban ke Paroi rumah mak. Pada jam 06:35 pm. Agak lambat en? Well, dah name pun tlg org ryte? HAHA, pastu sampai rumah pada jam 07:10 pm. Papa call mama *Misha, mlm kang balik kg nak? Kite tak g mane mane kan? Mama pun jwb *Boleh jugak, a'ah. Tak g mane mane pun. Papa ckp *Okay, suruh budak budak ni siap. Aku and twins pun siap lah en? Papa pun dah balik rumah from maen golf, as usual lah papa tu. HAHA, takde keje mmg GOLF jea lah. Then, gerak balik kg naek kete uncle Shukor kwn papa. Pada jam 08:55 pm otw and sampai pada jam 09:15 pm. Ade competition KARAOKE aww, HAHA. Farees lah yg excited sgt! *KABUT JEA KAU -.- HOHO, dia dtg terus pilih lagu. Siot jea, HAHA. Dia ada solo and duet, okay then. Farees and aku amek solo. Mama and papa malu malu baboon pulak en, aku ckp dkt cousin aku *Abg, tulis jea nama pa and ma nyanyi lagu MAWARKU. HAHA, jahat en? Ahh, sekali sekala jea. Bukan selalu pun, HOHO. Then, tunggu punye tunggu. Turn papa and mama pulak. Diaorg pun trkejut lah en, bila pulak diaorg listkan nama. HAHA, papa pun control macho jea time nyanyi. Mama jea yg agak kabut :D Then, DUET punye dah abes. Solo pulak, Farees nyanyi dulu. Aku org yg last aw, HAHA. Gila malu aku tahu? Kot suare aku mcm Micheal Jackson takpe lah jugak. HAHA, mmg sure kalah la. Time aku nyanyi, papa dtg dgn rambut palsunye then bg bunga dkt aku. HAHA, papa boleh lg ckp time aku nyanyi *Kak, menari la. HAHA, papa menari time tu. Then, nak invite aku skali la tu en? HAHA, aku pulak yg SHY SHY -.- Eh, kauorg nak tahu? Even papa and mama mcm malu malu jea nak nyanyi, diaorg mng aww. HAHA, Asri and Misha is the winner in Champion Competition Singing. *MELETOP wehh, HAHA. Tu duet lah en? Yg solo pulak bapak sedare aku Paklong Zainal :) Congrats Paklong!



p/s : SUMPAH BEST! *WEEEEE ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.