BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, December 8, 2010

mishh u -.-

Gila rindu dkt org KL. HAHA, aku ingat nak g rumah cousins dkt KL. Nak hang dgn diaorg, dok rumah BOSAN *WHOOOO keboringan melanda -.- Dkt KL nanti boleh spend time dgn Sha, Nina, Ayoi, Cica, Ians. Takde lah boring en? Hmm, aku tanye papa *Pa, nak tido KL boleh? Pa pun jwb *Nanti dulu. HAHA *menyirap jea. Takpe, sure boleh tu. HOHO, dok Seremban ni yg boleh buat cuma swimm, menari, tgok movie, jog, belaja masak, kemas rumah, onl, mkn, tgok tv. Tu jea kott, HAHA.



Hari tu belaja masak dgn mama. Goreng ikan and ayam. Dah siang ikan and ptg ayam, then letak rempah kunyit aw. Aku letak 2 stengah sudu kecik, okay then. Mama suruh letak garam 1 sudu besar, aku pulak dgn confident letak stengah sudu besar jea. HAHA, pastu ajinamoto suku sudu besar. Tu betul la en? HAHA, dah siap semua. Aku panggil papa mkn, then. Papa ckp *Nape tawar jea ikan ni? HAHA, aku pun diam. Mama ckp *Tah kakak, kakak letak garam tak tadi? Aku jwb *Letak. Mama tanye *bape banyak? Aku jwb *Stengah sudu. Mama marah *Laa, nape letak stengah sudu? Kan tadi mama ckp satu sudu, aduh. Kakak ni pulak. Aku pun *hee :D Sorry ma -.- Aku geramm betul doe, dah la tangan kuning gila nak mampos then tawar pulak tu mknan yg aku masak tu. HAHA, buek malu wehh -.-



P/S : Saya rindu anda ;) Takpe, belaja mesti ade kesalahan kan kan kan? HAHAHA

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.