BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 13, 2011

Life?

Hidup ni penuh dgn dugaan en? Yeah, takapa lah. Hadapi dgn penuh kesabaran :') Aku dah biasa, takapa. Tipu lah kalau takada sorang pun yg takada masalah en? Tapi kalau ada pun, jgn lah nak bahagia sgt -,- Hihi, takada lah. SORRRY #terasake :p Obviously, aku tak tau nak buat apa lg dah. Aku betul betul dah jujur dari hati aku yg dlm lg ni, adoii. Susah nak terangkan doe, aku ikhlas kay? Nak tipu, mmg tak guna lah. Buat dosa jeee, sedih wey aku. Rasa mcm tak boleh nak happy sgt, tak tau asal. Dah lah, forget it. Life goes on :)


Tadi pergi sekolah, then bawa buku text yg berat gilagila tu. Ahahaha, sabar jelah. Nasib baik pagi tu terus hantar, then aku lepak-ed dgn Emira and Azie. Best borak dgn diaorg. Lepak dggn luar Dewan Kuliah, last cikgu Amnah nampak. Dia suruh duduk tempat lain, hihi ;p Then, pegi beli ice cream Oreo dekat koop. Nampak 3RK1 dekat BPA, Faryn panggil aku :D Haha, then time tgh beli ice cream, Zubair panggil aku *Farra, tlg beli air, hehehe :D *Nak air apa? Mineral jelah eh? HAHA *Ala, tak nak mineral, apa apa jee :) *Oh kay kay :) Aku beli soya bean untuk dia, haha. Then, aku, Emira, Azie and Uda terus pegi Dewan Terbuka. Cikgu bagi main scrabble.

Cikgu bg announcement pasal drama in english, talent time, poem, and apa lg tah. HAHA, aku tak masuk pun. Aku main scrabble, yeah. Mmg aku kalah -,- Takapa, usaha lagi en? :D Mira and Qis masuk talent time, nyanyi lagu apa tah, dgn guitar kegilaan dia ;p Pastu, rehat. Harini aku makan sandwich and nugget :) I loikeee! Then, dah habis makan dgn diaorg semua, baru pegi masuk Dewan Besar, hihi ;p Ni paling best lah en, teka teki bengong jeee aku dapat. HAHA, semua kerja Zubair!! Sorry Zubair, lawak kau buat mulut aku sakit sbb banyak gelak. Haziq pun sama jeee.


*Binatang apa, dia kecik, colour hitam and berpeluh?
= semut hitam baru lps jogging

Siott gila! :D

p/s : Thank you Mira :) Kau comel :* *ikhlas kot rasanya :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.