BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, October 8, 2011

Punnn ;p

Jyeah, exam alhamdulillah so far so goooood! ;p HAHA, tinggal 2 paper jee lg, maths and ERT. Jgn nak freedom sgt lah en? Aku takkan rasa freedom selagi results tak dpt. HIHI, cepat lah dtg wahai results :D Exam haritu, sampai pukul 4.30. Yeah, mmg penat but takapa tahun ni saje. Time rehat pukul 12 till 2 tu, mmg study sikit jee. Sikit jee lah en? Budak budak ni bukannya nak study pun, tah apa lawak diaorg buat. Sumpah sakit perut aku, lebar wey muka aku. HAHA, bengong -,- Orang exam tak boleh lah sukaa sgt en? But, tak tau asal diaorg suka gila nak mati. HIHI


Time tu study dgn mira, qish, qamarina, faryn, uda, obama, emy, zubair, adib and syarir. Aku suruh diaorg soal aku psl geog, then bukan nak serious pun. HAHA, last aku yg tanya diaorg baru lah serious :D Good then! Pastu, tah apa yg dia merepek. Kitaorg study dekat BPA. HAHA, then. Tetiba cikgu ada bg announcement : -

LOUDSPEAKER : Assalamualaikum, selamat sejahtera. Saya minta semua pelajar Tingkatan.... (semua muka dah cuak, haha, diam pulak tu) 5 masuk ke kelas masing - masing. Saya tak nak ada yg berkeliaran. Terima kasih.

Then, semua *Fuhhhh! nasib baik. HAHA, tu lah. Lain kali belajar ;p Mira gelak paling gila gila punya. HAHA, siot jee. Aku dah lah dok sebelah dia, mmg penuh kesabaran lah en? hihi :D again announcement :-

LOUDSPEAKER : Assalamualaikum, salam sejahtera. Semua pelajar Tingkatan 3, anda diminta masuk kedalam dewan sekarang. Terima kasih.

Ni baru betul betul cuak, HAHA. CHILLAX :) Tawakal jee kan? Kita dah ikhtiar sebaik yg mungkin. Buat yg terbaik saje :D

p/s : I'm sorry, yes, my fault. ILOVEYOU, keep my promise to you. If saya mungkir janji, saya dosa gila :') I won't do sin. TRUST ME <3

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.