BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, November 9, 2011

Dance as children :p

HAHA, yeah. Semalam aku tak sekolah pun, then Farees dekat sekolah tgh rehearsal. Dia called aku, dia suruh aku masuk menari sama sama. Aku ckp *Tak nak ah, kau gila apa. Malu lah aku, dah lah aku KAYU -,- Then, dia dah fed up. Dia suruh Shera ckp *Wey Farra, kau wajib kena masuk. Kau dtg sekolah sekarang ni jugak. Aku ckp *Hurmmmm, ala. Malu doe, sekarang dah pukul berapa pulak, pukul 12.30 dah. 1.20 dah nak balik, memang kabut lah aku nanti. Shera ckp *Tak, kitaorang kena rehearsal sampai 5.30. Okay then, kau nak sgt aku dtg, aku dtg lah dgn baju orange STAD. HOHO, agak ramai dlm dewan tu. Sumpah malu, eventho rehearsal je pun. Aku ckp dekat diaorg semua *Aku tak nak masuk, seriously aku malu okay? Then, diaorg ckp *Hurmmm, takpe Farra. Nanti kita pakai topeng lah. Takde siapa nampak kau. Aku pun *Betul ni? Okay lah :( Hihi, paksa wey budak ni -,- Practice punya practice, at last alhamdulillah dah pass! :) Hahaha, tadi berdebar gila nak mati -,- HIHI, it was the first time for secondary school. Tapi, time dah masuk stage tu entah apasal aku tiba tiba je jadi macam dah PRO gila. Means, tak kabut langsung. Padahal, belakang stage tu dah nak pegi toilet berbagai :p HAHAHA, anyway thanks kauorg sbb bagi kerjasama yg hebat gilaaaa :D Shera ckp *Farra dah pandai menari, tahun depan boleh masuk STAD punya group. Oh okay, senangnyaaa kau ckp, aku tak PRO macam kau :p HAHAHA, nanti saya upload vidoe :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.