BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, November 3, 2011

Redha :p

Semalam tak sekolah, then takde kerja, pegi dapur. Tengok tepung mcm geram jeee -,- HAHA, pastu ambil buku recipe 'Kuih Dahlia' :)Hihi, aku pun baru fikir yg 2/11/2011 birthday Faryn. Aku nak bagi dia sikit :D Haha, sumpah first time aku dah pandai buat cookies sendiri :) Tapi aku puasa time tu, haha. Tak dapat nak rasa, mama yg tlg rasa. Then mama ckp sedap, weeeeee :D Thanks ma! Mwa :*

Tadi pegi sekolah, then aku dgn Huda je stay sekolah. Mira, Qis, Faryn and Qamarina pegi lawatan. HAHA, memang bosan lah en? Then, kitaorg pegi lepak dekat kelas 3RK1. BOSAN WEY -.- Ingat nak balik aw, then kebetulan Farees ada tarian pukul 10. Makyun hantar, HAHA. Pastu, Huda ckp dekat aku *Farra, Ada suruh kau call sesiapa je sbb dia ada balance super savers 1 jam. Aku pun ckp *Haaa? Aku nak call siapa doe? Takpe lah. Huda ckp *Alaaaa, guna jelah, kau call je dia *hurmmmm :p HAHA, aku pun ambil jelah phone dia -,- First, aku call Farhan. HAHA, saje nak kacau dia tido :p Then baru call lalalalalalala ;) Lama jugak lah en, then dah buang masa semua. Still boring, aku ajak Huda pegi bilik muzik sbb ada dgr orang main caklempong je. Kyril ckp tu budak silat, HAHA. Tak kisah lah en? Asalkan dapat merayau :p Pastu, pegi Dewan tengok budak menari and rehearsal Anugerah Koko.


Then, pegi ICT sbb ingat nak online, tapi cikgu takde -.- Ahhhh, bosanbosanbosansansansan. Hihi, masuk kelas balik, pastu Huda ajak teman dia pegi kantin. SAYA PUASA :D Hehehe, then masuk kelas Melewar. Ada budak menyibuk nak lepak :D HAHA, lepak jelah en. Then, main UNO CARD, yeah! Aku jelah yg kalah, then burn ckp *Redha jelah :p HAHA, fine. Diaorg asyik kenakan aku je wey, sabar :) HIHI, main UNO sampai balik, seriously best! ;) Esok ada rehearsal talentime :) GOOD THEN, I LOIKEEEE :p

Esok ptg Yuza nak jumpa saya, weeee :D Dia dah nak balik Johor, dia suruh ajak the annoying kembar sekali -.- Okay, takpe nanti saya ajak. See you!



p/s : BUMACUKSAM, sumpah saya sukaaaa!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.