BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, February 1, 2012

Dayssss

Alhamdulillah, even aku rasa sedih and bosan. Sekolah jugak lah tempat gelak aku :) Bukan gelak apa lah, bila kita habiskan masa dgn belajar memang kita tak fikir apa lah kan. Kalau tak asyik nak berfikir then termenung je. Adoiii, boleh jadi gila tu. Haha, then dkt sekolah jugak aku jumpa kawan kawan aku. Tapi still ada kesedihannya jugak, aku salah tafsir. Yg keluar dari kelas aku tu 8 org, semua SBP and 2 org MRSM. Sekarang dah tinggal 28 (Y) Memang best lah, hehe. Tapi makin hari ni makin ramai pulak budak kelas aku nak pindah Teknik Tuanku Jaafar. Heihh, semalam sorg hari ni pun sorg lagi. HAHA, takpe lah. Pilih yg terbaik je :D


Good luck dkt Thaherah yg dpt Seseri. Muhammad yg dpt SASER, Hamendra and Asyraf MRSM. All the best (Y)


Ada sorg kawan aku dari SJ2 masuk STAD, dia ckp dia ambil Science Account. Yeah, tapi STAD takde pun aliran tu. So, dia masuk kelas aku. Hihi, dia diam je. Mcm tak kenal aku dah :p Welcome yeah Nurul Izzati Rosli ;)




p/s : kegilaan :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.