BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, April 26, 2012

Jokes :p

Annoying pun ada kan? Heihh, Aniesa dah ada ramai madu. Then, cerita dia semua bikin hati panas. Hahaha, sabar Farra!

 Aniesa : Farra, semalam aku ada candle light dinner dgn tuttt.

 Me : Haaa? Okay pastu? -.-

 Aniesa : Aku jd madu kau skrg ni. tak kisah kan?

 Me : mana boleh -.-

 Aniesa : dia suka aku sbb aku gelak comel.

 Me : dah wey, sakitnyaaaa hati.

 Aniesa : ala kak, relax la kak. nanti sy masak untuk akak madu sy eh, hee

 Me : Tak nak, aku tak nak ckp pape :p

 Aniesa : Alalalala, okay tp akak kena terima tau :p 

Me : Nak menangis aku doe :p Hahahaha, please jgn.

 Aniesa still lg dgn annoying diaaaaa. Alah, tak serious pun kan? :D Tapi rasa bisa doe. Hihi, Emira pun sama :(
Sedih lah, hahahaha. Ambil org lain tauuu? :p GERAMMMM

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.