BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, April 7, 2012

Sick ;(

Yeah, long time no see you BLOGGER ;P Totally busy, hahaha. Haritu 2 weeks before exam, 20th March aku schl. Then, sakit tekak whole day. Ingatkan minum air suam pun boleh elok. Mlm tu mama tlg beli ubat sakit tekak perisa grape. Then, balik kg jap. Tetiba time tu aku rasa dada aku sakit, then jantung berdebar laju gila nak mati. HAHA, aku bgtahu mama suruh rasa. Then, mama pun ckp yeee. Aku chill dulu, esok pagi bangun rasa sakit kepala. Tapi, aku buat mcm nothings happened. Aku mandi, then siap mcm biasa pakai tshirt KRS. Hehehe, masuk je kereta aku dah selsema. Yeahhh, mmg best lah kan? dgn sakit kepalanya.


Mama ckp *kak, tak payah pergi sekolah k? mata dah hitam dah tu, mcm tak larat je mama tengok. Aku pun, hurmmmm nak pergi sekolah. Sbb satu subject je yg penting yg belajar Bio, yg lain semua tak penting pun. Sbb 3 subject je yg belajar hari Rabu :p Yg lain PJ, SIVIK and BI. Then, mama tetap tak bg. So apa boleh buat :(


Balik rumah, aku breakfast then mkn ubat panadol. Lpstu terus tido dlm bilik. Bangun pukul 10 am, mama kejut pergi klinik. Jumpa dr tu, mama ckp yg jantung aku berdebar. Dr tu boleh gelak pulak, dia ckp perasaan aku je. Pastu bila dia check sendiri, muka dia dah risau --' Hahaha, baru dia tahu kan? Dia tanya aku ada mkn ubat pape tak, aku ckp takde. Then, dia pelik sgt lah kan. Dia bg aku M/C dua hari, aku mintak sehari je. Hahaha, takpe lah :D


p/s : demam plus sore throat plus selsema plus batuk. lagiiii? :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.