BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, June 8, 2012

Gilaaaa sedih xD

Hahaha, mcm biasa lah setiap ptg mesti beriadah. Tapi hari Selasa aku beriadah time pagi, then bila dah jogging semua. Tetiba je perut and pinggang aku sakit. Then, mama tak bg beriadah lg sampai dah sihat betul. Aku rasa bosan lah kan bila tak dpt nak buat tu semua, then hari Rabu ptg aku tengok je Farees, Syalina and Hairie main badminton. Time tu mama semua takde, sbb hantar mak pergi hospital. Mak baru je masuk bilik operation pukul 8.30 am tadi. Okay, sambung :p Paan pulak takde, dia pergi main bola dkt padang mana tah. Hahaha, aku sorg je yg tak buat apa apa. Aku pun ambil bag disc paksu dkt dlm kereta dia. Aku tahu semua lagu paksu best bestttt :p Curi kejap je, haha. Then, pasang dkt radio luar tu kuat tak kuat lah kan. Lgpun lepas Asar je time tu :D Pastu, aku rasa boring je tetiba. Hahaha, aku ambil make up mama dkt dlm bilik mama. Then, aku saje nak try make up nampak garang lah kan? *poyo gila wey. Haha, make up dkt kereta paksu je pun :p Dah make up semua, aku tunjuk dkt Farees and Syalina. Pastu, diaorg gelak gilaaa gila, aku pun buat muka sedih lah. Saje nak try kannnnnn? :p JAHAT GILA BUDAK NI.




p/s : cara sy :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.