BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, June 24, 2012

Such a funny thing :p

Hahahaha okay mlm hari tu, hari apa pun dah lupa. Mak tido dlm bilik aku, then aku and kembar duduk depan tgh tengok tv. Mama tgh iron baju, papa dlm toilet kot. Pastu, aku dgr mama jerit and papa pun 'eeeeeeeeeee hahaha. Mama keluar terus ckp "Fuhhhh, ada tikus kecik masuk bilik mama. Haha, kembar pun kelam kabut pergi tengok. Papa dah standby benda apa tah sbb nak jolok suruh tikus tu keluar, pastu tikus tu terus lari masuk bilik Farees. Operation belum habis lg :p


Papa ambil plastik sampah hitam, mama pakai kasut supra Farees :p Hahahaha apalah, masing masing ada senjata, aku tak tlg pun. Duduk diam je, papa penakut gila wey. Papa diri dkt atas katil kembar, aku pun gelak lah. Hoho, mama pulak yg relax dgn supra tu. Kembar lg huru hara, dah lah pukul 12 am still memekak lg. Aku rasa mcm berperang pulak rumah aku time tu.


Then, bila semua dah keluar dari bilik kembar. Tikus tu pandai gila pergi lari dkt depan pulak, aku pun jerit lah :D Seeeee, papa tak habis lg nak cari tikus tu. Padahal kecik je pun :p Hahahaha, finally tak dpt jugak. Game's over :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.