BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, May 2, 2016

everything happens fr a reason *shooo cliche i know thatt xD

hi guys, how are u? thanks fr reading my blogger. really appreciate.

okkk so nak tanya ni, korg buat something mesti bersebab kan? same goes to me, i have few reasons why im doing it and bla bla bla.

firstly, pernah tak rasa nak left frm whatsapp group yg kau rasa kau tak penting pun ada dlm tu? and rasa cam kau borak apa do, sampai aku rasa cam buat semak je kan simpan dalam list tu. aku pun ada rasa camtu, sbb rasanya macam takda benda penting sangat pun yg nak diborak dlm tu. so better left je kan?


pastu one day tu, aku ada bukak group whatsapp ni yg melibatkan my small family jugak la. cara dorg whatsapp like very unrepected. maybe sbb dah terlalu rapat sgt sampai gurau tak tentu pasal and respect pun hilang tah kemana. sumpah aku tak suka, ok u can say that kita semua dah lama kenal so chill la. come on, we're human ada hati perasaan and akal. boleh fikir kot. kau still tak boleh main belasah nak cakap apa pun, macam mana kalau org tu sakit hati dgn kau? ala kau mesti tak heran punya kan? -.- and i still remember what my tutor had told me 3 yrs ago, 'u must do something to earn respect'. so i have thinking that i want my family and i stay away frm them. jgn murah sangat, cz bila kita dah bg bg bg bg bg tgk la skrg, sumpah rasa tak dihargai sgt. cam bongok pun ada, so here bukan aku nak cari musuh tapi better tak payah rapat sgt. buat biasa sudah, nasib baik kau semua bukan family aku. and i respect all of u as my father's friends je, tau? so if kau rasa ada benda penting yg nak discuss dgn papa, just call him and tak payah libatkan kitaorg okkk?


p/s : dgn orang camtu, kita tak boleh bg muka sangat. nanti menggelibak jadi nya hohoho sorry ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.