BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, September 5, 2010

Hari ini banyak DUTY aku :) HUJAN oh HUJAN

Pagi tadi aku sahur pada jam 04:30 a.m. Lepas makan, aku tolong mama and nenek buat kuih cornflakes pada jam 04:55 a.m. Then, sembahyang pada jam 06:25 a.m. Lepas tu, sambung balik buat kuih. Habis buat kuih pada jam 07:15 a.m, then. Mama ckp dkt aku *Kakak g la jogging, dah terang. Udare pun segar. Aku pun g jea la, hehe. Tapi dkt halaman rumah jea, aku jog. Farees menari and Syalin main basikal, mama siram pokok. Sumpah fresh doe, aku yg ngantuk ni tak jadi ngantuk pulak. HAHA, then. Dah abes jog pukul 08:00 a.m. Aku g mandi, dah wangi dah. HOHO, aku ajak Farees g kedai naik BASIKAL BATTERY PINK tu sbb nak beli credit. Aku ingat tak hujan, rupe rupenye hujan. Tapi rebas jea lah, HAHA. Aku ckp dkt Farees *Adek, bawak payung. Kang abeslah rambut kakak ni basah, kuyup kang. HAHA, Farees pun bawak. Then aku carry Farees, die pegang payung. HAHA, aku ckp dkt die *Pastikan payung tak lari tau Farees, hancur kang rambut kakak. HAHA, then jalan lah kan. Aku pun bukak gate, then jalan seerti biase. Angin monsun pun dtg, HAHA. Aku dgn Farees pun kelam kabut jea, HAHA. Payung tu punye psl lah, HOHO. Farees pun tak dpt nak control, payung tu tutup mate aku. HAHA, aku ckp *Adek! Control lah, kang ade pulak yg masuk ICU ni. Kakak tak nampak jalan lah, ataskan payung ni. HAHA, dah nak sampai dah. Then, aku lalu dkt Restaurant Olis, kedai mamak. Ramai India di situ, HAHA. Kejam wehh! Die gelakkan aku dgn Farees, bukan nak tlg. HOHO, time tu jugak payung aku buat hal. HAHA, sumpah malu! Aku pun buat muke tebal jea lah kan, Farees tunggu dkt Basikal jap. Aku pun masuk kedai SENGODAN, aku tanye aunty tu *Aunty, hotlink RM10 satu. Then, aunty tu jwb *Hotlink? Sekejap yea, ni rambut raya ke? Banyak cantik lah. HAHA, aku pun pelik. Dah kene hujan pun boleh lg ckp cantik, aduh. HOHO, suddenly aunty tu ckp *Sorry lah adek, Hotlink semue sudah abes lah. Aku pun *Hmph, takpe lah aunty. Hmm, paper lame ade tak? Sy kene hujan lah aunty. Gune payung, tapi terbang pulak. Hehe. Aunty tu pun *Hehe, ada ada. Satu cukup? HAHA, aku pun angguk jea. Then, aku try gune paper pulak. Aku bagi Farees and ckp *Adek, pegangkan ni. Letak dkt atas kepale kakak, adek tak payah lah ek. HAHA, selfish tak selfish aku ni kan? HAHA, die pun ikut jea. Aku pun lalu Restaurant yg same, diaorg gelak lagi. Aduh, jahat jahat. Nasib baik aku puase, HAHA. Aku pun g kedai yg lagi satu, aku beli credit dkt sane. Baru ade, hehe. Aku ckp dkt Farees *Paper pun same jea, tak payah gune lah. Gune payung balik, HAHA. Time balik okay pulak payung tu, menyirap wehh. HAHA, tu jea B) Last, to my dearest bestfriends TG and BOYS. I missed you all already dear, I love you mores :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.