BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, August 12, 2011

Alhamdulillah, terima kasih Ya Allah.

Bersyukur sgt, lepas ni nak tunggu result and real PMR je lah :) The most important is, aku dah try sebaik yg mungkin. Terima kasih, ya Allah. Banyak cerita ni, jgn sakit mata aw baca panjang panjang. Hihii :p


Firstly, aku stay dekat Paroi lg. Mcm biasa routine aku, study, puasa, tengok tv and berbagai lg lah en but kecuali online :D takde lah rindu mana pun nak online or tengok laptop ;p


Semalam hari Khamis, sementara nak tunggu driver aku dtg. HAHA, van lah. Aku lepak dgn Mira, Faryn, Azie, Qis and Qamarina dekat Kios. Aku temankan diaorg sampai parents diaorg ambil. Then, aku pergi kantin. Nampak Kamalia and Ayu main dgn baby kucing, comel jeee :) Aku takut dgn kucing, haha. Then, duduk sorang jela. Pastu, Syarir dtg, dia tanya *Wey, nampak kawan aku tak? Aku ckp *Tak, nape? Dia reply *Tipu lah, dia ada dekat sini lah. Aku ckp *Takde, mmg dari tadi lg takde. Then, dia buat muka nak nangis dia tu *JGN MARAH SYARIR :p HAHA, then dia lepak dgn aku.

Pastu, Adib dtg pula. Dia duduk je kerusi tu mcm nak patah. HAHA, then dia duduk depan aku. Syarir start cerita *Wey Adib, tunjuk lah dekat Farra I/C kau tu. Farra tak tau pun kau gemuk dulu en? Aku ckp *Ekk, nak tengok.pleasee :) Adib *Taknak lah, nanti Farra ejek. HAHA, aku ckp *mane ade,pleasee.


Then, bila dah tengok tu, aku tak caye lah yg I/C tu dia punya. Sumpah lain gila do. HAHA, then dah start cerita psl diet. Adib diet selama 1 bulan je, bapak terer kau :p Aku dgn Syarir gelak besar lah en, kelakar do. Dia diet dulu makan nasi satu sudu je sehari. Nak mampus pe? Aku pun respect gila lah en? Best exercise lebarkan muka dgn diaorg, hilang sakit kepala aku :)


Hari Selasa pula, datang sch pukul 6.40 terus pergi kantin. Sbb mmg semua budak form3 kena berkumpul dekat kantin. Study dgn member aku, then cikgu dtg tetiba terus tanya dekat aku and Azie *kamu kembar? HAHA, aku nak pecah perut je dgn Azie.Faryn pun buat muka dia, haha. Kelakar lah, no cikgu. Kami kawan, hihii :p Kembar pun boleh ;)

tadi, lepas aku dah siap buat exam Geo aku ingat nak tido jap, sbb ada masa lg 15 minit time's up. Then, aku taktau lah aku tido mati ke ape, aku tak dgr lgsung cikgu bg arahan. Pastu, aku bangun bangun je cikgu dah dekat depan aku and minta kertas jawapan. Pastu, masa yg sama semua pandang aku. Cikgu ckp *tido pula dia ni. HAHA, bapak maluuuuuu! then, semua drop aku *tido lg Farra -.- Menyirap je aku, haha. Tak nak buat hal yg sama lg dah, heihh!




p/s : next week jgn lupa :p RAWEDBUNESDAY :) SAYANG KAUORANG SEMUA.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.