BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 13, 2011

Is it wrong?

Yeah, itu dia title kita hari ini :p *budget je, haha. Bahagia betul rasanya bila singgah sahur di luar en? Hahaha, rasa best pula dgn muka busuknya pergi sahur dekat kedai -.- Thankyou ma, pa. Tapi mmg spoilt lah en, aku tgh makan then perut buat hal. Adoii,



Lately, aku text semua contact list aku. Aku remind diaorg yg next week birthday aku, hihii :p Tak berniat apa apa pun, saja nak merasai kebahagiaan bila semua orang wish aku ;p But, it will be more better, when you guys give me a present ;) Takde lah, tak kisah pun. HOHO,


Semalam, aku ckp dekat papa *Pa, kakak send message dekat semua org yg 17th August birthday kakak, then kakak suruh diaorang keluarkan duit sekali. Papa ckp *Eish, tak malu ke? HAHA, papa gelak pulak. Well pa, saje je. Hopefully, kauorg tak marah lah en? Aku sayang kauorg lah. *terharu tak? HAHA, tak tipu lah okay.



p/s : jauh dmata, dekat dihati :) SAYANG KOME ;p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.