BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, August 28, 2011

Raya tahun ni mcm kurang menarik lah. But takapa lah, raya tu wajib diraikan oleh semua umat Islam. So, jgnlah nak bosan sgt okay? Yeah, bukan apa. Maksu, Uncle Mel and baby Iris takada. Diaorg en stay Africa selama setahun. Uncle Mel ada kerja. Then, papa Dino, mama Malis, Nina and Sara pun takada. Diaorg raya dekat New York, sbb papa Dino kerja. Adoii, semua kerja en? Sabar jelah, maybe tahun ni je. Hopefully tahun depan semua ada :')



This year I wear Green colour Baju Kurung. Yeah, my high heels also green colour. Mama in blue colour, papa and twins in cream colour. A day more :') Belum mahu wish lg.


Okay, now about my trial exam. Saya dpt 3A sahaja. Then, 5B. Yg A tu KH ERT, MATHS, AGAMA. omygod, malu gila BM and BI sama je marks dia. 74%, HAHA. lg berapa je en? Takapa, ada masa lg untuk tingkatkan kemahiran tu. Setiap hari kena buat latihan karangan jelah. Then, science punya mmg tak boleh ckp apa lah. Boleh tahan susah dia. HAHA, tapi dpt juga 70%. Alhamdulillah, now aku dgn kawan FORM3 yg lain tgh belaja nak dptkan straight A's. Yeah, jgn nak hayal lg okay? Belaja dulu. Sebulan je lg ni.



Lps raya ni, Form3 dah tak duduk dlm kelas. Semua dibahagikan kpda dua kumpulan. Elit and bukan elit. Kena duduk dlm DEWAN BESAR AND DEWAN KULIAH. Ya Allah, aku harap sgt biar lah duduk dlm ramai ramai tu, semua dpt catch up dgn lebih baik and faham yg teramat. Pleasee kawan, bg tumpuan okay? Kita mmg dah takboleh nak buat apa dah, cuma dgn bg perhatian je kita mampu. Sbb pengetua kita sekarang ni, mmg tak boleh nak tukar plan lain lg dah. So, struggle okay? ;) Kauorg nak straight A's kan? Aku pun nak, so g on :) LOVEYOU FORM3 STUDENTS.


Hari Khamis haritu, budak Form3 kelas aku bawa tepung, then kelas Chip bawa telur. Mmg, untunglah sapa yg kena tu en. HAHA, aku dah lah tak bawa payung :p Nasib baik laki je yg kena. Birthday Syafiq Azhar. HAHA, diaorg ingat boleh enjoy sampai balik lah en? Last, pengawas dtg kelas suruh budak laki kemas kelas. Besttt!! Haha, kesian gila kauorg doe. Tapi baguslah, kauorg kemas mmg bersih gila. Goooood :)


Hari tu aku balik awal, sbb ada hal. Then, tak sempat nak minta maaf dekat kauorg semua (3 Melewar). Aku minta maaf okay if aku ada salah apa pun :) Maafkan aku, aku dah lama maafkan kauorg. Jaga diri raya ni, Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin.

To my biggest and superFAMILY : -

Maafkan kakak okay? Kakak beruntung ada family mcmni. Yeah, biarlah segala cabaran,dugaan and rintangan yg Allah bg dekat family ni, kakak sanggup lalui bersama. No one as you guys FAMILY. YOU ARE MY LIFE. REALLY LOVE YOU ALL. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

Warga STAD, warga SJ2, warga BLOG, rakan saya dan semua yg mengenali saya : -


SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI, MAAF ZAHIR BATIN :') Pleasee,forgive me. Tegur saya kalau saya ada salah and silap apa pun. Maybe saya dpt jadi org yg terbaik bg kamu semua. Jaga diri kamu semua, ILOVEYOUALL.


To you *Forgive all my faults, Happy Raya Day. I already forgive you. I hope I can be a good person that you ever seen in your life. ILAPCHU ;)



p/s : speechless -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.