BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 26, 2016

i am sorry

i just done w my revisions. chill jap hehe. ok so last week on monday, betul betul baru je habis midsem break seriously aku tak ready betul nak masuk class nak hadap everything kat shah alam. tp i try to be strong jugak la kan. alhamdulillah, ok je semua nya. tapiiii last week tu on sunday mama and adik yg hantar aku balik kolej, so igt nak stay here fr a month straight. konon nyaaaaa last last isnin tu jugak after english class je cabut balik seremban naik ktm ;D hahahaha apa daaaaa farrra. entah la belum ready lg mental aku time tu


okkk pastu kan, pagi isnin last week tu ada sorg kawan dari sekolah lama ni dia whatsapp aku. and btw dia baru je masuk sini frm diploma at lendu. dak dak masscomm la ni hehe. dia whatsapp nak ajak makan sama, padahal aku dah dalam ktm hohoho. then acah la cakap makan dinner ke apa ke la eh. dia pulak jenis tak reti sabar tah kenapa dah aku pun pelik. sabar sikit boleh kan hahaha adoi -.- last last drag sampai rabu malam, so we went fr dinner at seksyen 13 area msu tu.


patut la dia heboh nak jumpa aku, girlfriend dia takda sini. so before girlfriend dia balik, nak jumpa aku la ni? ohhhh camtu :O then dia cerita la masalah dia dgn girlfriend dia, bla bla bla. ya allah, kenapa la yg dtg kat aku semua boyfriend orang? hahaha aku ni bukannya dpt settle anything pun. boyfriend aku sendiri pun tah siapa tah.


camni la senang cerita, we just make it easyyy ok? I DONT DATE SOMEONE'S BOYFRIEND, pls notice that. tak kisah lah even u're just a boyfriend to someone, but still you have her. im sorry that i have to tell this, mmg betul. i dnt want to involve in anyone's relationship, its between u and yr partner, not me tau? u can tell me the problem, through whatsapp je pun boleh kot rasanya.

surely, masing masing takut dgn girlfriend masing masing. so jgn buat perangai behind her back ok? kesian kat dorg. u're a man, be strong sikit. slowly, everything can be settle down. okkkk? first think first before do something.



p/s : no more play around.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.