BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 10, 2010

Gembira, Sedih :') HAHA

Gembira dulu, hmm. Exam dah lps, selesai sudahh. HAHA, sumpah best. Boleh target la ni, hehe. Confident jea, papa ckp *Buat exam betul betul, kalau failed kawen terus. HAHA, ape yg papa merepek pun aku tak tau la. Then, yg sedihnye. Tak dpt nak sembahyang terawih yg first day ni dgn family. Sumpah sedih, i'm very disappointed :'( Hmm, sabar jea la kan. Minggu depan boleh sembahyang dgn adek. Adek aku balik hari Isnin, 16th August 2010. Best, aku dgn Farhan nak buat surprise untuk adek. HAHA, mcm jadi jea kan? HAHA, eh. Lupe nak wish, SELAMAT BULAN RAMADHAN BAGI SELURUH UMAT ISLAM. SALAM RAMADHAN DARIPADA NURFARRA DHALIA BT HJ MOHD ASRI SEKELUARGA :) Kepade rakan saya *Wehh, aku sembahyang terawih dkt surau Haji Musa tau. Kalau nak join dgn aku, dtg la tau. HAHA, see you there ;) HOHO, tadi aku tak duduk rumah pun. Aku ikut mama, papa and abg pegi sembahyang terawih. Tapi aku duduk luar, borak dgn Fizah, Ijat and Wan Hazwan. Agk best, HAHA. Ijat dgn Wan bukan nak sembahyang. Aku ajak masuk surau mesti alasan die *Relax la Farra, awal lagi. HAHA, aku menyirap jea. Dari tadi lagi, org dah sampai 6 rakaat pun tak masuk lagi. HAHA, berani DIE kan diaorg? HAHA. Aku takpe la, ade sbb. Diaorg takde sbb. HAHA, dah. Tu jea :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.