BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, August 19, 2010

My Birthday :D 17/08/2010 & 18/08/2010










Hari Selase 17/08/2010 the truth date birthday aku, mama plan celebrate dkt uma nenek dkt Rembau. Means, mama aku punye mak la. HAHA, aku pun okay jea la kan. Aku tak tau pulak yg family papa aku dkt Paroi pun nak buat surprise untuk birthday aku, yea lah kan. Dah name surprise, mane nak tau. HAHA, hari Selase tu pun aku dgn family buke puase dkt Rembau. Then, lepas jea buke puase. Celebrate jea la terus, mama beli cake KING jea. Sbb bukan ramai sgt pun yg nak mkn kan? HAHA, then aku pun snap la dgn aunty Dewi and others. HAHA, ponek dohh. Hari Rabu pulak, tadi lah kan? HOHO, 18/08/2010 aku buke puase dkt Paroi uma nenek belah papa. Aku and family sampai Paroi pada jam 06:55 p.m. Aku pun masuk la dlm uma kan, then. Mak ade ckp mcm ni *Kenapo kau tak buke dokek sini semalam? Maksu kau dah beli cupcake berbagai. Aku pun huh?! ade surprise jugak? Hmm, aku senyum jea la. HAHA, aku ingat takde pape. Sbb tu la buke Rembau kan, hehe. Then, beberape minit tu. Maksu pun turun dari tangge and berkate *Nape kakak tak buke sini semalam? Maksu dah beli cupcake dkt Bangsar tau, cantik cupcake tu. Maksu tgok takde sape yg nak mkn, maksu pun mkn la cupcake tu. Dkt atas meje tu ade cake kakak, maksu beli tadi. Aku pun tgok la, SECRET RECIPE bhaii. HAHA, aku pun ckp dlm hati *Gemuk la aku, asyik mkn cake jea. Due hari berturut-turut pulak tu kan? HAHA, dah name pun birthday girl. Sabar jea la, HAHA. Tgok la gamba aku, yg rambut aku lepas tu dkt Rembau. Yg rambut aku ikat tu pulak dkt Paroi.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.