BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, August 3, 2010

RINDU ;(

Selasa, 3rd 8 2010. 09:13 am

Pagi tadi aku bangun pada jam 6:30 am seperti biase. HOHO, agak ngantuk. Tu la tido lambat lg, HAHA. Kan dah payah nak bangun, nasib baik takde Koko. Aku teman mama and papa g hantar Farees to KLIA. Die kene perform Tarian die dkt Taiwan, 30 org yg g sane. Semuanye budak Warisan Seni. 2 weeks, ohh God. Miss gile babeng doe. Hmm :'( Time balik school td mama ade ckp mcm ni dkt aku *Kakak, time mama balik lps hantar kakak sekolah td, abg boring jea. Abg ckp dkt mama yg die rindu dkt adk. Aww, kakak bygkan. Ni baru sehari, belum seminggu lg. Hmm, ape la mama nak buat bg die cheer eh? Aku pun diam jea la, HAHA. Aku pun rindu die act. Walaupun aku ni selalu marah die, tapi'DALAM HATI ADE GARDEN'tau. HOHO, ayat Madee. Hmm, sumpah aku ckp. Time lps jea balik dari hantar Farees dkt KLIA, tangki air mate aku dah full. Then, aku ckp dlm hati * Tibenye mase untuk mengalirkan air tangki. HAHA, tapi aku control jea. Nak cover la konon kan? HAHA, aku tak tau nape tibe tibe jea rase mcm tu. HOHO, mmg tibe tibe jea sebak dade aku ni. HAHA, dah. Tak nak touching lg :'(

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.