BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 23, 2011

ALLAH Maha Adil.




22nd Dec, pagi tu aku bangun pukul 6.45 a.m. Yes, mcm mcm aku nak settle kan pagi tu :) Papa dah keluar dari rumah pukul 9 a.m. Papa cakap *Kakak, dah sampai sekolah nanti call papa. Papa nak pergi jumpa kawan kejap tau. Me *Okay papa. Pastu, aku gerak dari rumah dgn mama and mak pukul 9.05 a.m. Mama singgah dekat gerai depan beli nasi lemak untuk kembar and cousin aku. Breakfast diaorg, time tu still membuta lagi :D HAHA, then hantar dekat rumah. Lepas dah settle semua, baru gerak pergi sekolah. Aku sampai sekolah tepat pukul 9.40 a.m. Tapi mcm takde orang lagi, so mama drive pergi Megaway. Mama and mak nak breakfast dekat situ. Aku tak makan pun, sbb sakit perut. Aku memang mcmtu, bila nervous mula lah sakit perut :p HAHAHA


Pastu memang ramai lah yg text aku pagi tu, bukan tanya result but tanya dah sampai belum :p Hihi, Emira, Faryn, Qis yg text aku. Then, diaorg semua on the way. Qis texted aku, dia cakap *I saw you with you purple Baju Kurung. Aku reply *Malunyaaa, cantik kan baju aku? :p HAHA, langsung tak reply. Then, pukul 10 a.m papa called aku *Kakak dekat mana? Papa dah dekat dalam dewan ni. Aku cakap *Okay pa, ni on the way dah. Time tu hujan, well, hujan rahmat :') Hoho, basah bajuku :D


Aku dah sampai sekolah, mama parking dekat depan kantin sebelah kereta papa. Then, aku pun turun, tengok dah ramai kawan aku dekat depan dewan tu. Papa pun ada :D Hihi, papa saje nak kenakan aku *Kakak, papa dah dapat result kakak. Apa ni? 6A je. Aku pun cuak, but still boleh gelak and cakap *Mana? Tak payah lah pa, hehe. Then, mama, papa and mak dah masuk duduk dalam dewan. Aku lepak dgn kawan kawan dekat luar then ambil gambar :D


Pastu, makin ramai yg dah dtg. Papa dah lama tunggu then cakap *Lamanyaa, papa pergi Ampangan jap. Nanti papa dtg balik, tunggu tau. Aku pun *Okay pa, cepat sikit :D Dlm 20 minutes, papa dah dtg balik. Kesian papa, baju basah kena hujan. Hihi, tapi still belum mula lagi majlis tu. Tunggu punya tunggu, cikgu Burn pun masuk then ucapan dekat depan. Pastu suruh laki ambil kerusi dekat belakang dewan untuk parents semua. Then, ramai laki yg tak tolong. Cikgu ckp *Mana semua laki ni? Tak gentleman lah kamu. Aku tergelak je dgn mama and papa. HAHA, then dah settle semua. Baru lah start, pukul 12.20 p.m. Saat yg mendebarkan :')



Pengetua bagi ucapan semua, STAD meningkat tahun ni. 26 org yg straight A's, tahun lepas berapa tah. Hihi, pastu dah habis ucapan. Cikgu Burn ckp *Diminta Pengetua Cemerlang, Puan Hajah Hamidah Bt Burok untuk menyampaikan slip keputusan PMR untuk 8A dan 7A kepada pelajar. 26 org 8A, 24 org 7A. Kebanyakan yg dapat 8A tu melayu lah, tapi 7A memang cina yg pegang :p Dah masuk turn 7A tu pulak, aku dah start berdoa doa and doa. Aku ckp, habislah lagi 4 org je lagi ni. Budak kelas Durah memang ramai lah kan. Then, papa ckp *Mcm mana ni kak? Aku jwb dgn tenang, *Takpe pa, ni kelas Durah lepas ni kelas kakak pulak :') Pastu tetiba nama Khairun Izzati dah sebut, pastu aku mmg terkejut gilaaaaaa lah kan, sbb aku sama sama study dgn dia dari awal tahun sampai PMR. Then, Mira pandang aku and ckp *Farra nama kau bawah dia ke atau atas dia? Aku ckp *Belum, nama aku bawah dia :') SUDDENLY, NURFARRA DHALIA 7A. Papa terus tarik aku then kissed kepala aku. Papa duduk kanan, mama belah kiri. Mama peluk aku pulak. OHMY!!!!:'D Aku puas nak tahan nangis tu, but I can't :')


Dah naik stage, salam pengetua. Dia cakap *Dhalia, mcm mana BI awak B ni? Takpe, tahniah k. Aku pun *Terima kasih cikgu :') Aku salam semua cikgu sekali. Then, terus pergi belakang stage cari Zaty, aku peluk dia. Aku cakap *Ya Allah Zaty, aku tak target ni pun. Ahamdulillah, aku target 6 je :') Zaty ckp *Takpe Farra, jgn sedih k. BI kau dgn aku sama B, hehe. Thanks sbb dah ajar aku semua sekali. Aku cakap *Takpe Zaty, kita sama sama nak cemerlang kan? :') Lepas tu, ambil gambar dgn pengetua semua dekat atas stage.


Pastu, aku pergi dekat papa, mama and mak. Aku meraung dekat situ jugak. Papa ckp *Takpe kak, ni dah okay sgt dah ni. Bagus kakak :') Aku pun, UWAAAAAA!! :'D Mama and mak nangis, but papa cover je :') ILOVEYOUSOMUCH MA, PA!! Pastu cikgu Tajol suruh pergi depan dewan, ambil gambar untuk budak 8A and 7A, ambil gambar lompat. HAHA, yeah. Aku duduk belakang budak laki, memang tak nampak.
Aku bersyukur sgt sgt :') To my cousies, congratulations yeah! :



Ammar Effendy - 6A's 2B's

Alyssa Batrisyia - Straight A's 8A's

Nabihah Mustakim - 5A's 3B's

Izzat Nordin - 8A's 1B


To all my friends, congratulations! Kauorg tak gagal pun, kauorg lulus :) Aku nak kauorg terus bersemangat for the next step. Aku sayang kauorg sgt, semalam time balik nak jumpa kawan aku. Tapi muka diaorg menakutkan :p So, aku tak nak kacau mood kauorg. Please, be happy. Ni bukan last, okay? Kita ada peluang lagi. Aku tak nak tinggalkan kauorg. YOU'RE THE BEST IN MY LIFE!!! Hargailah keputusan yg kita terima :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.