BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 18, 2011

Had a great time!

Thanks ya, cousins! Had fun with you ouls :p Hoho, malam semalam tak tahu nak buat apa. Pukul 11 tengok cerita hantu, Flat 3A dekat living room. Tengok ramai ramai, tapi tak focus pun, hihi. Aku, Nina and Farees main lappy. Farhan main iPad, Sha and Ayoi main handphone. Hoho, cerita dia slow gilaa lah. Dah bosan, Shasha pun penat, dia baru je lepas operate perut dia. Sbb accident yg tahun lepas tu, she must get more rest. Then, dia ckp *Kauorg nak tengok cerita ni lagi or cerita hantu lain? Cerita Hostel nak? Kalau nak, tengok dekat bilik Ayoi, seramm sikit :p Hahaha, semua terus naik atas.


Then, dah buka cerita Hostel. Semua takut je, langsung tak tengok terus :D Yg lain still buat hal masing masing, aku pun skype lah en. Bila aku blaaa bawak laptop pergi bilik sebelah, mesti diaorg senyum dekat aku. HAHA, dah faham dah :p Malam tadi tido pukul 1 a.m.


Pagi tadi bangun pukul 6.30 a.m. Ayoi yg kejutkan *FARRAAAAA bangun! Hihi, thanks Ayoi xD Tapi aku sorg je yg bangun, yg lain still tido. Ayoi pun sama, kejut org then dia yg tido -,- HOHO, pagi tadi breakfast nasi lemak and rendang ayam. Mama Malis belikan. Then, papa Dino and mama Malis hantar aku and kembar dekat station Bank Negara. Gerak pukul 12.20 p.m sampai pukul 2 p.m.




p/s : Thanks cousins, mama and papa Dino ;D *imissyoufriends :')

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.