BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 30, 2011

I miss you.

Aku mintak tolong dekat papa suruh applykan sekolah Seri Puteri dekat Cyberjaya. Okay, berserah jelah. Antara 5 buah sekolah tu, dekat mana rezeki aku pun aku tak tau :) Hari Isnin and Selasa aku puasa nazar then Khamis sambung lagi :D Rabu tak puasa sbb hang dgn Emy and the others. Pergi JJ je, tengok movie Suatu Malam Kubur Berasap :p Then, malam tu aku pergi lepak-ed mcD dgn kembar and adik Danish. Papa yg hantar kitaorg pukul 9, hihi. Pastu lepak-ed lama lama, then jalan jalan dekat satu Taipan tu sampai pukul 10.45. Papa jemput balik :)


Hari Khamis pulak, pergi main bowling dgn kembar, adk Danish and adk Alif. Had so much fun with them :) Even rindu gila dekat si DIA :p Hahaha, seriously looo. Main bowling tu best jugak lah, diaorg ckp besar :p Alif lah *Kalah, bayar lah :p HAHA, last dia yg kalah :D *gelak besar.


Hari Sabtu nak jumpa Syed pulak :') Patutnya hari ni, yeah. Ada hal punya pasal, adoiiiii. Ada je en, fine. Takpe, I'm so sorry k. Nanti kita spend time lama lama :)

Tadi dah beli baju sekolah semua, alhamdulillah settle. Aku tak beli bag pun, sbb aku sayang bag aku tu lagi. Bag tu banyak kenangan bagi aku dlm 2011 *sho sad. Hihi, dah form4 dah aku 2012 ni :D



p/s : SUPERMAN (Y)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.