BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, December 17, 2011

Full pack :p

Semalam tido lambat, sbb tak dapat tido. Tak tau asal, RINDUUU kot :( HAHA, rindu Seremban Selatan. Nak balik wey, hoho. Semalam tido pukul 2.30 a.m. Pagi tadi bangun pukul 7 a.m :) Mandi then terus pergi breakfast mee kari pukul 8.30 a.m, hihi. Pastu pergi pantai Telok Chempedak xD Angin dia kuat gila, haha. Balik KL pukul 12, but sebelum tu pergi rumah org org tua dekat Temerloh, Kg Bangau. Hehehe, best gilaaaa. Papa Dino hantar nasi lemak berapa bungkus tah tadi, kitaorg tlg bagikan. Good time!


Terus balik KL, then sampai je aku terus mandi. Sakit pale wooo, kena hujan. Hihi, then dah settle semua. Pergi Pavi pulak, pukul 3 p.m sampai maghrib. Ingat nak ajak cousins aku dekat Subang, Ammar and Aniq. But diaorg ckp takde duit. Hoho, yelah Ammar :p Penat dah berjalan, then pergi dinner dekat Taman Dagang. Aku tak makan pun, yeah tak selera :D


Cousin aku, Sofiena nih memang annoying gila. Tak tau apa penyakit dia nak stalker phone aku. Then, dia pergi text someone nih, pastu gelak sorg sorg. Adoiii, menyirap je aku -,- Mengong lah nina! HAHAHA, geram wey. Terus bad mood sampai sekarang. Now dah okay dah :) Dia pujuk aku panggil 'UCUK'. Nonsense lah Na! :p To superLALALALA *I'm sorry :( LOVEYOU!


Tak sabar gila nak balik esok, rindu semuaaaa :'(



p/s : mmmmuuuuaaaaahhhhh! :* Hihi

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.