BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 27, 2010

Cheetah,

Wehh, koko tadi amat menggembirakan. Sebelum aku dan rakan rakan nak pegi ke padang, aku and Ama dgr suare abg Thina yg sdg memanggil rakannye. HAHA, sumpah romantik suare die pagi pagi ni. Aku dgn Ama pun agak tergugat iman mndgr suare die, HAHA. Then, tgh beratur pun sempat lg tgok abg Thina up down up down. Aku dgn Ama pun ckp * handsome jugak abg Thina ni kan. HOHO, Abg handsome aku hari ni, amat terselah kehandsomemannye. HAHA, bagi sesape yg mengenali Abg Thinagaran jgn ngadu sudahh. HAHA, to rumah Jaguar * bluekk, aku and rumah Cheetah dpt merasai kemenangan lumba lari 4X400. HOHO, walaupun bukan aku yg masuk lari tu. Tapi aku amat bangge, cehh. HAHA, sumpah best. Aku dgn Ama duduk dkt ASTAKA and menjerit name Abg Thina and Sanddya. HAHA, ade style wehh Abg Thina lari. Sumpah die handsome. HAHA, merepek jea wehh. To Abg Thina * Abg handsome, HAHA. Congrats sbb dah buat Cheetah mng :D To Sanddya * Thanks yea babe, awak lawa. HAHA, iloveyou. Dahh, lebih lebih pulak. HAHA, BANGGE wehh Cheetah mng. To Jaguar, Puma and Singa * Tingkatkan prestasi anda yea. You're the best. HAHA, jgn marah wehh. Nanti cepat tue. HOHO, Cheetah is the Champion :DD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.