BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 31, 2010

Bored :(

Hari ni aku duduk rumah tanpa kwn yg selalu mmbuat aku mrah and geram. HAHA, kembar takde dkt rumah. Farhan & Farees, sumpah boring diaorg takde. Kalau tak, mmg diaorg jea la yg selalu kacau aku. Hmm, I miss you abg(Farhan). Farhan dpt SPTS, means kemahiran bola. Die trpilih, die g hari Jumaat then balik hari Ahad. Hmm, takpe sekejap jea. Tapi rase lame :( *Kalau abg ade, boleh kakak gaduh dgn abg. HAHA, and boleh support kakak bile gaduh dgn adk. Hmm, hari ni tak gaduh pun. Tapi bagusla jugak, takde la badan aku saket. Especially Farees, yg suke cocok perut aku. HAHA, hari ni Farees takde. Sbb die ade khusus Koreographer, betul tak ejaan ni? HAHA, die khusus ptg tadi. Then, hari Isnin die nk g Taiwan. Sumpah sedih, naseb baik 2 minggu. Tapi, tu pun aku mesti boring. Hmm, walaupun aku selalu sgt marah diaorg. * Sorry sayang, akk buat mcm tu sbb akk sayang kau. HAHA, touching pulak wehh. Dah, tak nak touching lg. HAHA, hmm. However, take care darling. Remember us in Malaysia okay :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.