BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 16, 2010

Three :)


Hari ni mama dtg ke sekolah untuk ambil result pertengahan tahun. Waktu yg mencemaskan, HOHO. Ibu bapa boleh datang ke sekolah pada jam 2:40 pm. Mama dtg pada pukul 3:15 pm. Mereka sambut kehadiran mama dgn hormat, cehh. Hehe, sementara nak menunggu no 11. Aku dgn mama borak borak dgn Farah, Syafinaz, Alia and Balqis. Tibanya masa untuk mama dan aku berjumpa dgn cikgu, cuak wehh. HAHA, cikgu tunjuk kertas results tu dkt mama. Then, aku tgok mama senyum je lah kan. HOHO, hmm. Cikgu cerita dkt mama ttg kelakuan aku dkt dlm kelas, cikgu ckp mcm ni "Farra dlm kelas okay je, dia punya disiplin TIP TOP. Ttg pelajaran dia pulak average jea, dulu dia adalah seorg ketua dlm kelas ni. Tapi bila dia telah dilantik sebagai pengawas, sy rase bangga. Dia mmg boleh jadi seorg pemimpin, dia boleh catch up lagi untuk akhir tahun and tahun depan." HOHO, aku pun agak bangga lah kan. And, aku janji dgn cikgu and mama yg aku akan tingkatkan usaha aku lagi. Thanks cikgu and beloved parents, papa tak dpt dtg sekolah sbb kerja. If papa dpt tau aku dpt no 3 dlm kelas msti papa kurang satisfied. Tapi takpe, I'll try my best. Hmm! Haha, tu jea la. Thanks for a chocolate ma :) Iloveyou :DD

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.