BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, July 20, 2010

Gurau dgn kau :P

Ptg tadi ada happy and agak moody. HAHA, yg happynye gurau dgn Madee dkt dlm kelas. HOHO, mmg takde keje. Nak mengganggu jea, time tu cikgu Philomena. Sorry yea"Pak Manap"HAHA. Hmm, time tu aku tibe tibe jea rase boring. Then, aku ejek la Madee"Pak Manap"HOHO. Pak Manap tu seorg kerani di Lab sekolah aku. Hehe, dia suke pandang Madee. Aku dgn rakan rakan pun panggil la dia"Pak Manap". Act, Pak Cik Manap. Tapi tersasul pulak Pak Manap. HAHA, hmm. Time cikgu tgh ajar tu, aku dgn Farah and Tasha sebut nama Pak Manap kuat kuat. Cikgu mesti la kenal org yg bernama Manap tu kan? HOHO, Madee pun cuak jea. HAHA, pastu dia letak pencilbox aku jauh jauh. Aku ni kan tak boleh nak mengalah, HAHA. So, aku pun ambik la pencilbox dia. Aku takkan bagi selagi aku tak menang, HAHA. Then, Madee ade hati nak ambik pencilbox aku. Aku pun cucuk la dia punye pinggang, HAHA. Mmg kelemahan dia tu jea, HAHA. Akhirnye, dia tak dpt nak ambik pencilbox aku tu. Hehe, aku pun takde keje kan. Aku letak pencilbox dia dkt siling pintu kelas tu. Hehe, maaf yea kecik. Aku tau kau takkan dpt ambik. Because I more taller than You Sayang :P Then, cikgu Ain Faradilla pulak masuk kelas. Hehe, tau pulak kau menggelibak kan? HAHA, kau suruh Azry ambikkan pencilbox kau. HAHA, takpe takpe. Walaupapepun, aku mintak maaf la yea. Saje jea nak hilangkan bosan. HOHO, aku mmg mcm tu :D Kauorg nak tau tak, hehe. Gelak dulu jap, hmm. Okay, dah. Mcm ni cerita dia, lepas rehat. Aku and Madee nak gossip dgn rakan rakan di kelas Amaleena, 2 Mercury. Pastu, Ejat Jef ckp lps ni Haji(Cikgu Roslin)masuk kelas 2 Mercury. Setelah beberapa minit kemudian, Ejat Jef ckp"Wehh, Haji otw nak masuk. Farra, Madee nyorok sini cpt!"Aku and Madee pun nyorok la dkt belakang pintu kelas tu. Pastu terus keluar dgn menggelibak tak tentu pasal nak balik ke kelas 2 Venus. HAHA, nasib baik Ejat Jef ade. Kalau tak, tak pasal pasal jea kena sound dgn Haji dkt dalam kelas tu -___-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.