BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 26, 2010

School ;)




Hari ni adalah hari yg agak best, HAHA. Tadi player Negeri Sembilan dtg ke Sekolah Menengah Kebangsaan Seremban Jaya 2(sekolah aku)HAHA. 3 org jea. Abg Rezal, Abg Idris, Abg Asyraf. Dgn coach dia, tapi bukan Wan Jamak tau. HOHO, diaorg cerite psl pengalaman diaorg jea. Time diaorg tgh cerite, budak perempuan punye la bising mulut eh. Ponek aku, Ama, Eyman and Madee sound diaorg. Heihh -__-. Aku pun buat buat tak dgr jelah kan, HAHA. Agak best la bile dgr diaorg cerite, rase di awangan pun ade. HAHA, ape yg aku merepek nihh -__- Lepas dah habis story tu semua, kiteorg mintak signature. Tapi sayang, dpt sorg jea iaitu abg Idris. HAHA, punye la ramai yg nak amek signature tu. Agak mcm anak kambing, HOHO. Then, kiteorg amek gambar ramai ramai. Hehe, shian Ama and Madee tak dpt join. Aku tau kauorg berdua tak nak jadi anak beruk kan? HAHA, aku peduli ape. Beruk tak beruk. HAHA :))

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.