BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, October 13, 2010

hari yang CERIA :D

Time sch tadi agak best, and sumpah best. HAHA, mcm mana tu? *kening kening. HOHO, kiteorg dberi license untuk memakai baju sukan dari rumah. Tapi, kena pakai tudung putih yg jahit tgh and baju sukan lengan panjang. Aduh, cerewet betul doe. Dah la tadi aku berpakaian baju sukan lengan pendek, tudung putih yg tak berjahit tgh. Good lucky, aku duduk dkt belakang sekali. Mmg tak kena sound lah kan, budak depan jea yg malang. HAHA, puas aku cover aw. Mmg aku calon yg sesuai untuk dpragakan dkt depan semua org tadi, HAHA. Tapi aku mls lah nak tunjuk pakaian aku yg telah melanggar peraturan sch tu, HAHA. Aku tak berniat pun, act. Tapi mmg dah tak sengaja, sorry cikgu. Alah, mcm aku sorg jea yg buat tu semua. Ramai lg kan? HOHO, nvm. Yg penting aku dah sedar. HAHA, then tadi aku dpt merasai kemenangan maen netball aw. HOHO *perasaan bangga :) Mmg aku lah yg kabut. HAHA, then. Tadi time masuk jea kete nak balik rumah from sch, mama ckp *Kakak, mlm ni tgok bola tau. Aku pun belum ready pape lg, HAHA. Aku g jugak, takkan nak duduk rumah sorg sorg kan. Lgpun, ramai kwn aku yg g :D Aku ada jumpa Hamizan pendek, Hamizan tinggi, Farah Syazwani, Iqram, Dekdan. HAHA, senyum jea lah aku mlm ni. Nak menunjukkan MESRA ALAM. HAHA, best jugak game hari ni. Tapi bukan maen payah lg NS nak goal kan, tu pun ALHAMDULILLAH dpt score 1. Perlis 0 :) Bye.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.