BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, October 18, 2010

Keboringan yg melanda,

Hari ni, aku sch seperti biase. Tapi tak tahu pulak ada event sampai rehat, cikgu langsung tak bukak mulut last week. Then, susun jadual muat muat. HAHA, tgok tgok belajar time lps rehat jea. Aduh -.- *panass jea HOHO, then. Time balik gurau dgn Ama and Madee, sumpah bestt. HAHA, mama jemput awal hari ni. Then, tadi cousin aku nak dtg rumah. Sajea nak jumpa, sbb dah lama tak jumpa kan? HAHA, diaorg call pukul 07:45, ckp nak dtg. Then, aku pun mandi terus. Tunggu punye tunggu, dah pukul 09:00. Tak sampai sampai lg, HAHA. Sumpah bosan -.- Then, aku tunggu jea lah sampai diaorg dtg sambil tgok tv cerite Cahaya and Chapalrela *Pecah prut doe. HAHA, then jiran aku text aku anta *Huui.. Aku pun rep lah kan, aku anta *Uyt. HAHA, then skejap jea text. Maybe cred dia abes, then aku terase pulak rindu dkt sorg budak ni *RINDUU YG MAXIMUM. HOHO, then cousin aku pun dah sampai. Borak punye borak, then mkn sampai pukul 11:15 baru diaorg balik. Aku pun kemas jap, then baru onl FB and update blog ni ha. Ingt nk lepak dgn siblings, tapi Paan tido. Farees pulak takde, g Jempol 2 weeks ada tarian. Hmph! Saba jea lah, nak tunggu Farees balik hari Jumaat ni. Then, hari Ahad g lg. HAHA, mmg tak tahu penat lah budak tu. Yelah, dah minat sape nak penat kan? -.- Tu pun dia punye rezeki, dah dua kali dia g Jempol. Tahun lps pun dia trpilih under sch, tahun ni pun sama jugak. Tapi dia sorg jea lah yg form 1, yg lain senior. HAHA, nvm. Tu semua dia boleh gang :D Take care adk, see ya on Friday. Kite enjoy sama sama kay? Remember our plan ;)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.