BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 21, 2010

Nasib nasib *KECEWA doe







Aku and family g tgok bola dkt stadium Paroi td, then confident lah bleh mng. Sbb papa ckp *Tak payah pegi de, dah tntu mng punye. HAHA, aku pun brharap jugak lah kan. Aku g stadium pada jam 07:30 p.m. Sampai pada jam 07:50 p.m, then beli makanan sikit. Ticket mama dah beli awal awal, then terus masuk stadium pada jam 08:15 p.m. Ingat nak tunggu si DIA, tapi si DIA dtg lewat sikit. HAHA, sape si DIA tu? *kening kening HOHO, manusia lah kan. Bila dah masuk, bukan maen payah lg nak cari space untuk duduk. Mmg dah full lah, muat muat jea. Then, aku and family duduk dkt bwh tempat penyokong fanatik duduk. HAHA, aku pun d'antara fanatik jugak :D Then, bila dah duduk. Tunggu si DIA, HAHA. Si DIA pun dah sampai, tgok bola seperti biase. Mmg dah confident abes lah ni kan, tgok punye tgok. Aku pun ckp dlm hati *Susah sgt pulak nak goalkan, aduhh! Masakk lah. HAHA, suddenly org yg duduk dkt tingkat atas tabur kertas yg telah dgunting small square shape dari rumah. HAHA, means semua org bwh kene lah kertas tu kan. Kertas tu ibarat mcm snow aw, HAHA. Then, ada abg belakang aku ni ckp *Apa banyak kertas ni? Abes rambut I tau. HAHA, aku, mama and makyun pun gelak besar. HOHO, ada pulak sorg abg ni menyampuk *Abes lah rambut cantik kakak dah kene kertas. HAHA, mama and makyun kabut jea tanye aku ada ke tak kertas tu dkt rambut mama and makyun. Then, aku ckp la *Takde pun mama, diaorg sajea nak ajk brgurau. HAHAHA! Mama and makyun pun gelak jea. First half, mmg dah cuak lah aku. Second half pun same jugak, Johor FC dpt goalkan minit ke 44. Lg 1 minit jea, haha. Mmg dah takde harapan lg lah NS nak goalkan, tapi takpe lah. Lps ni NS lwn dkt Pasir Gudang, JB pulak. Hopefully, 3-0 :) Doa jea lah. HAHA, ats ni gamba kiteorg. Tak banyak pun, if kau tak sukaa jgn tgok :P



No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.