BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 16, 2011

Gila -.- HIHI

Yeah, budak kelas saya mmg takde kerja en? Hari Rabu haritu, lepas rehat aku masuk kelas. Then, time tu aku bosan. Aku pun ingat nak study sikit, aku pun keluarkan pencilbox aku dari bag. pastu, aku tengok bag aku punya zip mcm ada org yg zip en. Lain mcm je, aku tanya diri aku balik *aku zip mcmni ke atau ade org yg buka bag aku? huuu, whatever -.- HAHA, then aku pun buka pencilbox aku, nak ambil pencil. Pastu, ada satu surat ni, dia tulis KYRIL LOVE FARRA. Hahaha, mmg nak kena lah en? Aku dah takboleh tahan, aku tanya satu kelas *wey, sape letak surat ni dalam pencilbox Farra? Pastu, diaorg semua heboh nak baca, heihh! Aku pun bg jela. Then, time tu budak yg bernama Kyril tu pun ada, haha. Dia pun menyirap, dia ambil lighter then bakar surat tu. Pastu dia ckp *wey Farra, ni bukan tulisan aku aw. HAHA, Syafiq pun menyampuk *Tu tulisan Kamal lah, Farra. Ainul ckp *bukan lah, tulisan Kamal cantik sikit. Tu buruk je, HAHAHA. Okay, tak kesah lah sesape pun en. HAHA, lepas tu semua dah pandai nak drop aku -.- SABAR JELA FARRA :) Hihi :p Jahat betul en kauorang :D Tu lah, takde kerja namanya.


Petang tu ada kelas tambahan sampai pukul 4. Then, kitaorg belajar Sejarah and BM. First period tu, BM. Cikgu Wan Umi Kalsum yg masuk. Cikgu bg kertas suruh kitaorg buat, then kitaorg buat lah en. pastu, cikgu pilih org untuk baca latihan tu. Then, aku org yg keenam cikgu panggil kot :) HAHA,



Cikgu : Farra Diba sila baca.

HAHA, Diba lah pulak -.-

Amir : Cikgu, husband dia ada dekat sini. HAHA

Semua gelak, wey agaklah. Bapak malu,

Aku : mana ada cikgu -.-

Cikgu : Sape husband dia? hehehe

Amir and lain lain : ni ha cikgu, Kyril.

Cikgu : Oh, itu. HAHAHA, baca kuat sikit ye Farra, abg nak dgr tu.

Aku : Adoi cikgu, saya takde apa apa dgn dia lah.

Amir : Eh, tak cikgu. Farra tak suka Kyril, tapi dia suka Kamal.

Cikgu : Ek, ye Farra?

Aku : takde lah cikgu, diaorang je yg merepek -.-

Cikgu : HAHA, yela Farra. Okay, dah baca ye.

Aku : Okay lah cikgu.

Takpe kauorg, aku sabar je ni ha. HIHI -.-

Then, dah abes kelas tu. Aku pergi BPA, then Chip pun ada. Dia tanya aku *Farra, Kyril mana? Aku pun adoii, mana ada lah -.- HAHA, jahatnye kauorg en. Takpeeee -.-


Semalam sebelum rehat je belajar maths and science. Lepas rehat tak belajar langsung, huuuu. Budak kelas aku hasut aku suruh join diaorg main game. The killer lah, apa lah. HAHA, aku pun join jela :) Boleh merapatkan silaturahim en? :p Best bro, hampir satu kelas main game tu. BONGOK je en? Padahal, exam trial tinggal berapa hari je lagi ni. HAHA, pandai betul kauorg. But tu maybe last aw, lepas ni study okay 3 MELEWAR?



P/S : Madee, thanks for the invitation. InsyaAllah, aku dtg. DALELA (BUMACUKSAM)? huuu :p Qamarina, Happy Birthday! LOVEYA!

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.