BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 31, 2011

Useless

Yeah, hari Khamis tengok bola dekat BJ. Best gila lah en? Hahaha, then sampai rumah mak pukul 1.30 pagi. Bibik buka pintu, aku dah blurr time tu. Bapak ngantuk do, sabar jelah en. Nasib baik esok tu tak belajar sbb ada program, then aku terus tido. Esok tu bangun pukul 5, mak tanya *semalam balik pukul berapa? Aku jawab *pukul 1.30 mak. HAHA, mak diam je. then, pergi sch, papa and mama dtg pukul 8.30 tepat. Aku pun jumpa lah sekejap en, nyanyi berbagai then ikrar. Whoooo, dah janji dah tu. Dosa tau kalau mungkir janji ;p Hoho, alhamdulillah semuanya berjalan dgn lancar.


Ptg tu, pergi Zulda Masri beli baju sch. Sbb colour baju aku dah tak suci :p HAHA, balik rumah je aku terus tido. Sumpah ngantuk wey, bangun pukul 3.30. Weeee, terus mandi then makan. Pastu, study lah en? Mlm tu mak ajak papa pergi mkn dekat benteng. Okay then, aku pun ikut jela. Lepas dah habis mkn tu, aku minta papa belanja aku credit. Hahaha, papa bg aku duit then ckp *Nah, beli credit dekat 7-E tu. Hati hati lintas. HOHO, aku pun senyum jela :) Hahaha, then time aku dah jalan sampai dekat KFC tgh rahang tu, papa panggil aku sbb papa nak teman aku pergi sekali. Aku pun jalan dekat rumput KFC tu, then time nak melintas jalan tu aku rasa kaki aku mcm panas je *mcm ada API :p Hoho, aku dah tak bolheh tahan, tapi papa dah panggil so tak boleh buat apa lah en. Dah lintas, papa masuk 7-E dulu, aku dekat luar. Aku buka crocs aku *tanpa rasa malu. Then, aku ketuk crocs aku tu, banyak gila kot semut api *SIOT wey -.- menyirap pulak. heihh! Then, aku tiba tiba je malu. aku pakai crocs yg ada semut api tu, aku sabar jap. aku masuk 7-E, then papa bg aku credit. Aku ckp dekat papa *Pa, ada semut api dekat crocs kakak. Papa ckp *mana? buang dekat luar cepat jom. HAHAHA, aku pun cabut lah. Mana boleh tahan en, aku buka crocs then terus ketuk mcm org gila. HAHA, geram gila. Amek kau! Semua kaum kerabat kau aku gegar. Aku tau lah crocs aku sweeeeeet. *HAHA, takde lah. sorry semut API.




p/s : 3 hari berturut turut kaki aku gatal, mmg keje aku nak sapu lotion lah en? HAHA, menyirap lg ni -.-

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.