BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, July 2, 2011

Happiness, Sadness :/

Wey, terima kasih sbb dah mempergunakan aku. Aku hargai sangat sangat, aku pun tak tau lah ape salah aku dekat kau sampai kau boleh buat macam ni dekat aku en. Tapi aku mmg tak kesah lah kau nak buat apa, yg tahu segalanya tu Allah je. Kau tak payah nak terus kelentong lah okay? Alhamdulillah, kawan kawan aku je yg tau semua tu. Aku still hormat kau.



Tatu PDRM cool gila. HAHA, best bro. Kawat patung the best, kuda, motor, pancaragam. Weeeee, bila tengok polis perempuan tu semua, rase rindu dekat AUNTY DEWI :') Get well soon aunty.



I miss you, you miss me. HAHA, rindu dgn perangai dia. Hihii :p Nonsense lah!




p/s : Sorry for everything ekk, aku tau kau cuak time tu then aku je yg kau boleh minta tolong. Doesn't matter. I M Y :)

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.