BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, July 17, 2011

God,

please show me the true way. Yeah, aku rasa nak stay rumah nenek aku dekat Paroi sampai exam. But, betul ke keputusan aku ni? Petang ni aku pergi :) Takpelah, korban lah sikit en. Sbb dekat rumah nenek baru lah aku dapat focus study. Dekat rumah aku bukan tak boleh, boleh je sebenarnya. HAHA, tapi nanti aku mesti lebihkan bergurau dgn twins. So, maybe tu jalan yg boleh mengelakkan daripada bergurau dgn twins :p *Kauorg tak sedih en? baguslah. hihii.



aku taknak lalai lah, even PMR penting dlm sekolah je punn. Yeah, semalam papa ckp *lps ni jgn balik balik rumah lg. HAHA, papa ni annoying lah.fine, tapi raya kakak balik juga :p

Semalam tuition dekat Rembau,then time balik tu. mama jemput lambat sikit, aku borak dgn cikgu. Cikgu tanya,



Cikgu : Farra, mcm mana dgn STAD? okay? ada kemajuan tak?

Aku : Alhamdulillah cikgu, ada kemajuan dia :)

Cikgu : Baguslah, saya rasa tahun depan awak tak payah lah pindah mana mana en. sbb awak dah biasa dgn environment dia, kawan pun dah ada. belaja pun okay. kalau awak masuk asrama penuh nanti, kena ambil masa yg lama untuk cari kawan. so rasa mcm mengganggu jela en. budak baru mmg susah sikit. lgpun, awak bukannya ramai adik beradik, adik awak 2 org je en. and, rumah pun dah selesa, so takpayah lah duduk asrama.

Aku : Betul ke cikgu, kalau saya stay sampai form 5 pun okay?

Cikgu : Ye, okay je. Form 6 pun ada en sekolah tu?

Aku : ada ada :) *aku pun tiba tiba je berubah fikiran :p

Cikgu : Awak punya pembelajaran buat masa ni okay? ada yg rasa susah tak?

Aku : Alhamdulillah, semua okay je, cikgu.

Cikgu : science okay tak? ramai ckp science je tak boleh lg. hahaa

Aku : science pun okay je cikgu.

Cikgu : oh okay lah. boleh target straight A's? Sekolah target berapa?

Aku : insyaAllah boleh cikgu,hehe. Cikgu sekolah target 60 lebih.

Cikgu : Oh, tahun lepas 20 lebih en?

Aku : ye cikgu.

Then, mama pun sampai.aku minta diri lah en, hehe.
ponek aku typing panjang panjang, my pleasure *HEEEEEE :D


p/s : I MISS YOU AINI. iloveyou. 8th August 2011. My birthday is on 17 August, haha ngam ngam lepas trial, hari ni last trial then esok tu birthday aku -.- Takpe, tahun ni je :p Standby hadiah okay? joke :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.