BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, January 15, 2012

Again?

Okay, haritu dekat sekolah. Time sivik, patutnya cikgu Suzana masuk kelas, but dia kena uruskan rehearsal apa tah dekat dewan besar. Then, aku ni penolong kelas. Kena lah tanggungjawab untuk handle budak kelas masuk dewan besar tu. Nak jumpa cikgu Suzana, haha. Aku ckp dekat cikgu mcmni "Cikgu, kalau kitaorg nak duduk dekat BPA boleh? Cikgu uruskan lah dulu." Cikgu ckp "Boleh, tapi jgn bising tau. Nanti kalau sesiapa tanya ckp cikgu ada dekat dewan." Aku pun, alrightttttt :D HAHA, semua pergi BPA. Then, ada budak baru ni nama dia Dinesh berbangsa India. HAHA, dia panggil aku *Deylia, nak masuk kelas ka? HAHAHAHA, dah lah ramai dekat situ. Then, budak ni semua gelak je. *kurang asam -,-



Aku pun layan jelah, hahaha. Start pada tu whole class ejek aku *Deylia, Halia. Tu jelah yg aku dgr dari mulut diaorg. Dinesh lah ni yg starting dulu, menyirap je. HAHA, takpelah. People make mistake :D



p/s : ZARRA PHALIA pun boleh :p lafiu.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.