BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 14, 2012

Yeah -,-

Ada homework bio, chemistry and agama. Nanti nak buat lah, tak boleh tinggal lama lama :) HAHA, pagi tadi pukul 8.30 pergi sekolah sbb ada hias kelas 4 Durah. Theme class kitaorg purple and blue. Okay, memang penat. Ramai jugak yg dtg tadi, 12 something kot :p Then, cikgu ajak teman pergi Seremban beli kain yg tak cukup. Kain tu untuk papan kenyataan, selalunya ramai yg pakai kertas en. But, nak bagi tahan lama punya pasal so kain lah en :3 HAHA, memang penat. Balik pukul 1:30.


Kelas 4 Muhriz sweet gilaa doe, pink corour :p Semua pink, dinding pink, meja pink, langsir pink siap ada bunga :D I loikeeee. Class aku dinding biru, meja biru, langsir biru, papan kenyataan purple. COOL kan? :p HIHI


Capek dong.


Pindah? Tak? Pindah? Tak? Pindah? Tak? HAHAHA, poning den. Ikutkan hati tak kisah lah, asalkan baik. Tapi org sekeliling ckp "Tak payah pindah, sekolah dah bagus." HAHA, yeah patah semangat mau pindah :p Firstly yg ckp mcmtu, cikgu tuition aku dekat Rembau. Dia dah lama ckp mcmtu, sebelum aku PMR lagi. Then, time tu pun aku dah buat keputusan yg sama. Means, dah niat dah pun.


Pastu, ustazah Kamisah pun ckp mcmni "Nanti kalau kamu semua dapat result yg cemerlang, jgnlah pindah. Stay je pun dah bagus, sbb nanti buang masa je nak suai dgn kawan and cikgu. Kalau kamu stay, cikgu and kawan semua dah kenal awak. Jadi, takde masalah apa lah kan, tinggal awak nak kena focus dekat subjek form 4 je." Yes, ustazah dah semangatkan aku. Tu pun sebelum PMR jugak.


Tahun ni, aku tanya mama and papa. *Pa, ma kalau kakak nak pindah boleh? KGV ke mana ke. Then parents aku ckp "Tak payah pindah de, sekolah situ dah bagus kan? Nak menggatal pindah lagi." HAHAHA, see. Aku yg kena balik :p Semalam jumpa mak paroi, mak ckp "Kau tak pindah mana ke?" Aku jwb *Kakak mintak KGV je mak." Mak ckp "Alah, kalau kau tak pindah pun dah bagus." HIHI, yeee mak. ni dah sejuta org suruh tak payah pindah :p



p/s : We are ahead :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.