BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 21, 2012

Peace (Y)

Hilmi betul, dia ckp kalau perempuan dapat 7A's memang susah nak dpt MRSM sbb kerajaan lebihkan budak laki. Okay, fine --' Tak kisah pun, maybe sbb mama pun tak nak aku pindah mana mana. Suruh stay then ajar adik aku tu. Takpe, aku redha :p HAHA, congrats lah kepada sesiapa yg dpt SBP and MRSM. But, kauorg jgnlah terus bertindak mcmtu je. Fikir mana yg terbaik okay? (Y)


Semalam Zubair texted aku, dia ckp dia dpt SASER. Okay, congrats! Then, Syafiq and Isyraf pun dpt. Tapi yg pergi pun Zubair sorg je, haha. Yg lagi dua tu nak stay, tak tahu asal. Maybe dia lagi selesa stay kan. Tak kisah pun, hak masing masing :) Thaherah, Liyana and Suraya dpt SBP Seseri. Emy, Hilmi, Hamendra and asyraf dpt MRSM. Rezeki masing masing :D I'm happy for you guys.


Semalam merentas desa paling cool :p HAHA, lari dalam hujan. Best doe, tapi kasut memang berat lah. Penuh dgn air hujan then lecak lagi. Hadapi dgn penuh kesabaran :p Hihi, Balqis and Huda dah pancit awal dekat pagar sekolah. Tu belum sampai dekat Petronas lagi :D Aku panggil diaorg then diaorg ckp *Kalau kau nak lari, kau lari lah dulu. HAHA, okay thanks for the green light :p Then, bila dah sampai dekat kawasan pedalaman tu aku lega sikit. Sbb dah nak sampai mega then sekolah. Aku bersyukur sgt bila dah sampai dekat kawasan sekolah. Hihi, aku sampai je terus tunggu Balqis, Azie and Emira. Yg lain tu belum sampai lagi. Aku ambil bag then tukar baju and seluar trek. kuyup aku doe, pakai tudung pun mcm tak pakai je. HAHA, basah. Sabar jelah. Tapi lega lah, takde lah tak selesa kan.


44 pun jadi lah, sbb kakak F5 semua athlete tu. HAHA, mana boleh challenge diaorg. Tapi alhamdulillah sbb kaki aku tak rasa sakit pun, cuma lenguh je :D


Okay, saya dah start tuition. I'm sho happy :D Nanti kalau exam tak dapat score tinggi kena turun class. Pengetua bagi chance 3 kali exam, kalau tak dpt score tinggi "BISA MATI GUE" haha. Studysmart yeah (y) Weekends aku tuition Physics and Addmaths je. Hari biasa Chemistry, Bio and teras. Busy lah aku lepasni :p


Class aku daripada 36 dah berkurang pulak lepasni, sbb ada yg pergi SBP and MRSM. Aku kira kira 3 something yg nak pindah. Okay dah 33 org je. Sedih lah, hehe. Semua nak pindah, hurmmm. Takpe lah, move forward :)



p/s : NEW GIRLFIE (Y) annoying :p

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.