BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, January 24, 2012

Good times good times.

Sabtu, aku tuition petang. Yeah, physics. best juga :D Then, Ahad was the best day. lalalalalala ~


What a wonderful day, I spent much time with you lah kan? HAHA, thanks for eberything. Zarra lalalafiu. malam tu ada BBQ dekat nanny's. Yeah, Paroi lah. Cousins semua ada, dah lama tak jumpa diaorg semua :) Aku tak makan banyak, tak selera. Tak tahu asal, haha aku makan garlic bread dgn hot dog je. Ayoi and papateh yg tolong bakarkan :p Thanks! :D

Then, bila dah kenyang tu. Aku duduk sorang jap dekat dalam, tak tahu nak buat apa dah. HAHA, pastu cousies semua dtg lepak dgn aku. Ca and Na dtg, diaorg tanya *Farra dpt MRSM? aku geleng je :D HAHA, pastu Ayoi ckp psl video tidak tenang. Mmg tergelak lah aku time tu.



Aku ckp dekat Ayoi :

Me : Yoi, bukak lah Salleh Spiderman 2. Lawak gilaaa

Ayoi ambil hp dia.

Me : Salleh tu double L aw.

Ayoi : Haaa okay jap.

Me : Ha yg ni :D HAHA

Ayoi : Okay :D (pastu dia buat screen besar and tengok ramai ramai dgn cousies semua)


Mcm apa tah lawak dia, pecah perut doe kalau tengok. Hehehe, pastu mama ajak balik pulak. Kitaorg pun balik lah.


Harini jiran aku kawen, haha. Tahniah heh, dari semalam aku asyik dgr lagu dia je. Nasib lah siapa jiran sebelah dia :p Nasib baik aku depan rumah dia je, haha. Ni pun dah pening, kejap lagu dangdut, nasyid, jiwang then rock. Tu jelah en, haha. Sabar jelah. Semalam tgh main badminton dgn Farhan, jiran aku tu buka lagu dangdut. Pastu, aku gelek lah dgn Farhan. Aku ingat takde orang perasan. Pastu ptg tu aku ikut mama pergi rumah dia jap, tolong apa tah. Biasa lah, PEREMPUAN :p


HAHA, pastu aku ckp dgn mama yg aku nak balik. Sbb cerita NADA CINTA dah nak start. Then, mama balik rumah pukul 7.15 mcmtu. Mama cerita dekat aku depan family yg lain :


Mama : tadi makcik tu ckp dekat mama mcm ni "Sha, tadi akak suruh Mal bukak lagu dangdut, pastu akak perasan lah yg anak kau tu main badminton. Bilo dio dongar lagu dangdut, anak perempuan kau tu FARRA gelek kemain lagi.


Amboiiiii makcik, jgn lebih. HAHA, sy tak gelek betul betul pun. Gelek kayu je tu --' HAHAHA, malu gila wey. Farhan lah ni :p Tak pasal je, hihi.



p/s : keep secret :D

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.